חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
"אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב": מה גרם לאייל גולן לצאת בתגובה חריפה כזאת?

“אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב”: מה גרם לאייל גולן לצאת בתגובה חריפה כזאת?

השמועה אומרת...

קרב פנתרות: אייל גולן השיק לפני כשבוע את הגרסה שלו לשיר “פנתרה” ונחל הצלחה אדירה עם מעל למיליון צפיות לסרטון בחשבון היוטיוב שלו. ובזמן שיש שמשבחים וכאלה שפחות התחברו, היו גם כאלה שטענו כי השיר מועתק מגרסתה של קירל. בשם גולן החליטו להגיב בחריפות ולהפריך את הטענות.

שתפו

אייל גולן העלה לפני פחות משבועיים פוסט מאולפן ההקלטות ובו הוא נראה שר באופן ספונטני את השיר “פנתרה” בלחן וביצוע שונה מאוד מהמקור. גולן שאף תייג את קירל בפוסט המקורי זכה ללא מעט פרסומים במדורי הרכילות והרשתות החברתיות.

 

באותם פרסומים ראשוניים לפני שהשיר יצא באופן רשמי ליוטיוב. שמו של גולן שודך זה בזה עם שמה של נועה קירל מול הביצוע המקורי שלה. וכזכור, לא מעט אמנים וחברים הגיבו לאותו ביצוע שהיה תחילה ספונטני. אך מנועה קירל הוא לא זכה כלל להתייחסות.

אך מאז, גולן הוציא את הגרסה שלו לשיר “פנתרה” לחשבון היוטיוב וזכה להצלחה אדירה. אך מנגד קמו קולות וטענות בתעשיית המוזיקה על כך שגולן עשה שימוש ללא אישור באותו שיר של קירל לצד טענות נוספים.

 

ברשת פורסם כי גורמים בתעשיית המוזיקה שיתפו את התהיות של יוצרי השיר שטענו כי גולן לא פנה אליהם בעניין:“השיר לא מועתק, אבל הוא לא היה יוצא אם ‘פנתרה’ לא היה קיים. אף אחד לא יתבע את אייל גולן, אף אחד מהיוצרים. מי רוצה להתעסק עם אייל גולן? רוצים לעבוד איתו ולא להסתכסך איתו ועם אנשיו”

"אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב": מה גרם לאייל גולן לצאת בתגובה חריפה כזאת?
אייל גולן בביצוע הספונטני שהפך ללהיט והתיוג לנועה קירל בפוסט. מתוך האינסטגרם

אך מצידו של גולן ו”ליאם הפקות” נמסרה תגובה חד משמעית באותו הנושא ובתגובה לטענות:“אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב, אנו מציעים לאותו יוצר ללכת לעשות בדק בית שכן, מדובר על שיר מקורי לגמרי, מילים ולחן מקוריים שאין להם שום קשר לשום שיר אחר למעט המילה ‘פנתרה’.”

 

התגובות ברשת בנושא היו כמובן מעורבות, מצד אחד היו לא מעט שהסכימו עם גרסתו של גולן:“שני השירים שונים לגמרי. על מה ולמה צריך אישור על מילה בודדת בשיר?!? חבורה של הזויים שמחפשים רק איך לתבוע ולהוציא כסף”.

 

מנגד היו טוקבקיסטים שהסכימו שישנו דמיון, אחד מהם כתב:“רק הטקסט והקצב שונה, חוץ מזה מדובר באותו השיר. ככה שאם אין אישור אז זה ממש לא סבבה. מה יש לזמר בסדר גודל שלו לקחת שיר בכלל?”

Subscribe
Notify of
guest
13 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
ליז
ליז
1 שנים

כמה צרות עין כמה.. ככל שמטנפים עליו יותר ככה הוא מצליח יותר.. אין שום קשר בין השירים!! אנשים משועממים.

יצחק לוי
יצחק לוי
1 שנים

אייל גולן זה מלך והוא ישאר מלך לתמיד

גיל(י)
גיל(י)
1 שנים

אני רואה את השיר שלו כפרגון