חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לינור שפר בראיון בלעדי ל-שמועה: "עברתי בגידה נפשית, הריון שלם לבד"

לינור שפר בראיון בלעדי ל-שמועה: “עברתי בגידה נפשית, הריון שלם לבד”

השמועה אומרת...

כוכבת העבר של “האח הגדול” לינור שפר, שהספיקה לשוב לארצות הברית לאחר השתתפותה בתוכנית. החליטה לחשוף בפני שמועה את סיפור ההיריון הבלתי נתפס והאמיץ שלה, ומה עבר עליה בשנה הכי קשה בחייה.

שתפו

לינור שפר נחקקה לרבים בזיכרון בעקבות המקרה האייקוני בכיכובה בעונה השישית של “האח הגדול”, אי שם בשנת 2014. כאשר טל גלבוע הטיחה בה כוס יין אדום לאחר הריקוד המפורסם של העונה: “טל בא לך לרקוד?”.

 

מאז תקופת הריאלטי, שפר חזרה להתגורר בארצות הברית ועבדה בתור סוכנת במעבדה ליהלומים. בתקופה הקורונה עברה למיאמי ועבדה אצל אחד הקבלנים הכי גדולים בתור סוכנת נדל”ן, ורק לאחרונה עברה סיפור הריון לא פשוט, וכיום היא מודה: “אני אם חד הורית גאה”.

לינור שפר בראיון בלעדי ל-שמועה: "עברתי בגידה נפשית, הריון שלם לבד"
לינור שפר בתקופת ההריון. צילום: פרטי

לינור שפר גוללה תחילה את סיפורה בפני שמועה: “בהחלט השנה הכי קשה בחיי… אני גרה במיאמי. יצאתי מזוגיות מלאת הבטחות, לאולטימטום ובגידה נפשית… הריון שלם לבד. ללא עזרה, ללא עבודה, עם מעברים ואתגרים”.

 

“אבל בכל יום אמרתי ‘מודה אני’, ובכל יום היו לידי אנשים טובים לאורך הדרך. ב-7 לאוקטובר הארור נכנסתי לצירים ועברתי לידה קשה ללא אפידורל אפשר להגיד. בין הכאבים בגוף לכאב לב בצפיית החדשות לצד אמי שהגיעה ללידה. אמרתי בלב… כמה שהם לא ינסו לשבור אותנו, אנחנו עם חזק”.


 

“ובשמחת תורה ב-8 לאוקטובר נולד בני אריאל שלמה שפר! אני במקור מברדיצ׳ב, לא דתיה, אבל בלב אני הכי מאמינה שיש. אני מאמינה שנולד לי אריה של ה׳ עם חוכמת שלמה המלך… ודור הבא שלנו זה דור המשיח!”.

 

“צריך להאמין שננצח בגבורה, עם ישראל חי! עכשיו אני אם חד הורית גאה, ובלב שלם יודעת שמצאתי סוף סוף את האהבה הכי גדולה שלי. אולי הסיפור שלי יכול לחזק בחורות אחרות ולהביא חיוך בימי חושך”.

לינור שפר בראיון בלעדי ל-שמועה: "עברתי בגידה נפשית, הריון שלם לבד"
לינור שפר ובנה אריאל שלמה שפר. צילום: אינסטגרם

– נשמע שעברת דרך ארוכה וכואבת לבד, בצל מניפולציה רגשית מצד בן הזוג. הוא לא הגיע גם ללידה?

“יצאתי עם בחור שחשבתי שאוהב אותי. הבטיח לעבור מניו יורק למיאמי. הבטיח להתחתן, ואיך שנכנסתי להריון הפך את כל ההבטחות, שם אולטימטומים. כל ההתנהלות הייתה לא יפה, ובסוף אחרי שהגעתי לבית חולים עם סטרס ודימומים, החלטתי לחסום אותו ואת המשפחה שלו”.

 

“כמובן שהוא יכל ליצור איתי קשר אבל העדיף שלאף והוא לא עזר לי בכל ההריון. איבדתי את העבודה, נגמר לי חוזה הדירה, והייתי צריכה לסדר מהר את החיים קצת. בחודש שישי עברתי דירה כשאני סוחבת ארגזים לבד”.

לינור שפר בראיון בלעדי ל-שמועה: "עברתי בגידה נפשית, הריון שלם לבד"
צילום: פרטי

– והוא לא התחרט מאז? הוא כלל לא בתמונה כרגע?

“הוא כן חזר לחיים של הבן ורוצה להיות חלק ממנו. הוא מאשים אותי שלא הקשבתי לו, וטוען שכן אהב ורצה להתחתן. אבל כמובן שאחרי הריון שלם לבד בזמן שהוא מבלה בסירה שלו בניו יורק כבר לא יכולתי לשמוע… אז לכבד אותו כן, הוא מעוניין להיות אבא. נראה איך זה יהיה ונקווה שהלב שלו יפתח!”.

 

“מתוך כבוד לבן שלי הזמנתי אותו לברית, הוא הגיע עם משפתחו להפתעתי. המשיך לטעון שאני שגיתי, ולא הייתה שום חרטה. החלטתי לטובת הבן שלי לנסות לנהל יחסי אנוש איתו. הוא מתקשר, שואל וטוען שיהיה האבא הכי טוב… אנחנו מאד מקווים ומחכים”.

לינור שפר בראיון בלעדי ל-שמועה: "עברתי בגידה נפשית, הריון שלם לבד"
לינור שפר. צילום: אינסטגרם

“כרגע הכל על גב הורה אחד… עלי. מאד מקווים שיבוא יום והוא יבין מה הוא עשה, או יותר נכון מה לא עשה. ועל מה הוא ויתר ולטובת מה? אולי כשהאגו ימות, וכל המייעצים שלו יתרחקו… הוא יראה שפה במיאמי יש משפחה יפה שגדלה לה… ולפחות יעזור בכל מה שצריך. אני כמובן עם לב שבור, בטראומה. אבל הבן שלי מרפא הכל. מקווה בעוד כחודש לצאת לעבודה חדשה ולטרוף את העולם העסקי. פנתרה תמיד נשארת פנתרה”.

Subscribe
Notify of
guest
20 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אסתי
אסתי
10 חודשים

מזל טוב מתוקה, שתזכי לגדל את בנך בנחת, שלווה וביטחון , אהבה ושמחה.

יפה
יפה
10 חודשים

מהממת לא השתנתה בכלל
מזל טוב

בתשי
בתשי
10 חודשים

מקסימה, באח הגדול פירגנתי והצבעתי לך. מאחלת לך כל טוב ולגדל את הילד באהבה והצלחה