חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אופירה אסייג נגד כוכבת הטלוויזיה: "תמיד לא סבלתי אותך"

אופירה אסייג נגד כוכבת הטלוויזיה: “תמיד לא סבלתי אותך”

השמועה אומרת...

מגישת הטלוויזיה והרדיו החליטה שהיא לא שותקת לאור הפרסומים כי כוכבת “סקס והעיר הגדולה” פתחה בשביתת רעב ויצאה נגד ישראל. זה נגמר בעקיצה מצדה לשחקנית האייקונית.

שתפו

הפרסומים ברשתות החברתיות בנוגע לאקט המקומם של השחקנית סינת’יה ניקסון, או אם תרצו מירנדה מ”סקס והעיר הגדולה”. הצליחו להרגיז לא מעט ישראלים שביניהם גם מספר סלבס שהחליטו לפתוח עליה ולהשיב אש.

 

מוקדם יותר היום פורסם כי ניקסון בת ה-57 הגיעה אמש למחות מול הבית הלבן בוושינגטון לצד 12 פעילים פרו פלסטיניים ואף פתחה בשביתת רעב. וזאת במטרה ובפנייה לנשיא ארה”ב ג’ו ביידן לפעול למען הפסקת אש בין ישראל לחמאס.

אופירה אסייג נגד הכוכבת הטלוויזיה: "תמיד לא סבלתי אותך"
מתוך הסטורי של אופירה אסייג באינסטגרם.

אופירה אסייג החליטה לשתף את תגובת חברה, יניב למס שכתב בהקשר לפרסומים: “מירנדה, תמיד היית הכי עלובה בסקס והעיר הגדולה. מציע לך להמשיך עם השביתת רעב לצמיתות”.

 

“אין לי ספק שקרי ברדשאו תתן לך 2 כאפות בהזדמנות הראשונה. מסדר לך סופ’ש בסוויטת המערות של סינוואר עם לימוזינה של הצלב האדום ואן וואי טיקט, נבלה”.


 

אופירה הוסיפה והטיחה בשחקנית בזעם: “איף, תמיד לא סבלתי אותך ועכשיו אני מבינה למה. תמשיכי עם השביתת רעב ונא לא לגנוב שוקולד כשהמצלמות הולכות”.

אופירה אסייג נגד הכוכבת הטלוויזיה: "תמיד לא סבלתי אותך"
אופירה אסייג בסטורי זועם. צילום: אינסטגרם

אופירה העלתה סטטוס נוסף בחשבון הת’רדס שלה שהצליח לעורר לא מעט תהיות: “לילה חריג, כל מוקדי החירום בישראל קרסו. משטרת ישראל הודיעה כעת שניתן לחייג 100 לאחר תיקון התקלה. הקיצר, האקרים אירנים השתלטו?”

 

אך עד מהרה התברר ע”י משרד התקשורת שהדבר התרחש בעקבות תקלה הנדסית ברשת הקווית של מוקדי החירום ולא מדובר כלל בתקלת סייבר כפי שחשבו רבים.

אופירה אסייג נגד הכוכבת הטלוויזיה: "תמיד לא סבלתי אותך"
אופירה אסייג, צילום: אינסטגרם.

Subscribe
Notify of
guest
9 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
יעל
יעל
10 חודשים

וואו, כמה הזרקות עשתה אופירע אסייג. יצא לה פרצוף יותר מוזר ממה שהיה לה קודם.

מלי
מלי
10 חודשים

אופירה דייי הרסת לעצמך את הפנים מי מזריק לך שהגיע לתוצאה כזו אסור לו לה לעבוד בכללל אם זו התוצאה בבקשה דיי זה לא נראה טוב בכללללל

רונה
רונה
10 חודשים

אופירה מה קרה לפרצוף שלך. מעוות ממש. השפתיים התברווזו לך ונראות כמו דג וברווז. מה עובר לכן בראש עם כל הניתוחים והניפוחים. תתבגרו כבר ותקבלו את הגיל. אתן נראות גרוע יותר ויותר. מפוחלצות ומפחידות. בעיני מי אתן רוצות למצוא חן? אתן רק הופכות למפחידות יותר.