חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום רביעי | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום רביעי | 01.05.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום רביעי! – 01.05.2024

גדי

מסתמן כי תהיו בולטים, ידידותיים ורומנטיים יותר החודש ויהיה לכם צורך לכייף וליהנות יותר מהחיים. מאי צפוי להיות חודש מצוין לאהבה, לעיסוק בתחביבים ולמתן מוצא ליצירתיות שבכם. בנוסף, לפניכם יום מעשי, איטי ורוטיני, שאינו מביא בדרך כלל שום אירוע או ריגוש חריג. אולם אם תפגינו סבלנות, ותסתכלו על הדברים בצורה אחרת, תראו שלמרות הכול, תוכלו להגיע כעת להישג כלשהו בעבודה, או בתחום אחר. בכול מקרה לא מומלץ להפיג את השעמום ביציאה לקניון, או למרכז קניות מפתה אחר.

דלי

מיקום הכוכבים במזל שור עלול לגרום לכם החודש להיות פגיעים ורגשניים מהרגיל, אולם זה זמן מוצלח להתחיל בשיפוץ הבית או ברכישת נדל”ן. בכול אופן, הירח שמשייט במזלכם יגביר את המוטיבציה שלכם ולפניכם יומיים מוצלחים להרמת יוזמות והתחלות חדשות או לקידום עניינכם בכול תחומי החיים. בקיצור, זה הזמן לפעול במרץ לקידום תכניותיכם ואולי אף ליזום דברים נוספים.

דגים

מאי עלול להיות חודש עמוס. שבו הסקרנות הרצון בריגושים יהיו הכוח העיקרי שיניע אתכם וייתכן שגם ידרבן אתכם להתפרס על מספר פעילויות בו זמנית. מיקום השמש יסייע לכם בלמידה וימלא אתכם ברעיונות מעניינים. מצד שני, היות והאנרגטיות שלכם תהייה נמוכה מומלץ שתתכננו את פעילויותיכם ליומיים הקרובים כך שהן לא תאמצנה אתכם יתר על המידה, אך  רצוי שתטפלו בדברים לפי סדר חשיבותם ודחיפותם ואת השאר תדחו למחר.

 

טלה

מסעו של הירח ביומיים הקרובים בגזרה החברתית ימלא אתכם באנרגיה ידידותית שגורמת לכם לבלוט ולהתחבב בקלות על הסובבים. בכול אופן, התחום הפיננסי יעסיק אתכם יותר החודש אולם הכוכבים מראים שהמצב שלכם יכול להשתפר בעיקר אם תגלו יותר יוזמה, עצמאות ויצירתיות, וגם זהירות בקבלת החלטות פיננסיות.

שור

מסעו של הירח בבית הקריירה, יזכה אתכם ביומיים הקרובים, בהרבה תשומת לב שדורשת שתציגו הופעה רצינית ומכובדת, שליטה עצמית ומיקוד במשימות שלפניכם. בכול אופן, נראה שמאי הולך להיות חודש מעורב. מצד אחד ריכוז הכוכבים במזלכם יעניקו לכם בשלושת השבועות הקרובים, שפע של אנרגיה רעננה ויוזמת. לעומת זאת מיקום מרס האגרסיבי בבית מצולות הנפש והאויבים הנסתרים, יכול להקשות עליכם החודש בקידום תכניותיכם ומומלץ שתשמרו יותר על דיסקרטיות  ואל תמהרו לבטוח או לשתף אחרים במידע או ברכילות.

 תאומים

מסעו של הירח במזל דלי יגביר בכם ביומיים הקרובים את ההשראה והדמיון וגם יעודד את הצורך בפעילות שונה ולא שגרתית. בכול אופן, לרוב, חודש מאי מתקשר לתקופת טרום יום ההולדת שלכם, תקופה של אנרגיה נמוכה ולא יציבה שמעודדת התכנסות וחשבון נפש. אלא שבחודש מאי שלפניכם נראה שתהייה גם פעילות רבה בגזרה החברתית וייתכן אף איזה רומן מפתיע מאחורי הקלעים.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1