חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
האח הגדול מבוים? סתיו קצין שמה סוף לשמועות ברשת

האח הגדול מבוים? סתיו קצין שמה סוף לשמועות ברשת

השמועה אומרת...

כוכבת העונה האחרונה של הריאלטי האהוב שחוזר למסכים בחודש יוני הקרוב, החליטה לענות לשאלת השאלות שעלתה אצל לא מעט ממעריצי התוכנית לאורך השנים.

שתפו

קרוב לשנה חלפה לה מאז שדלתות בית “האח הגדול” נפתחו בפעם האחרונה. סתיו קצין, שהייתה דמות מרכזית בעונה החולפת, החליטה להשיב לשאלות עוקביה שביניהן עלתה גם הסוגיה בעניין האותנטיות של המשתתפים בתוכנית והתערבות ההפקה.

 

סתיו נשאלה על ידי אחת העוקבות שלה: “חייבת לדעת אחת ולתמיד: הדברים שם מבוימים? אומרים לכם מה לעשות?” קצין לא התבלבלה לרגע והשיבה באופן חד משמעי:

האח הגדול מבוים? סתיו קצין שמה סוף לשמועות ברשת
סתיו קצין ואברהם אקלום בבת “האח הגדול”, צילום: לייב האח הגדול

“לא, זה ממש לא מבוים. אף אחד לא אומר לנו מה לעשות. ‘האח הגדול” זו הפלטפורמה הכי… שהם לא מתערבים ואין קשר לביום. לא, ממש ממש לא מבוים”.

 

והוסיפה: “אף אחד לא יגיד לנו מה לעשות. יותר מזה, אני יודעת שיש על זה פיקוח, כדי שדבר כזה לא יקרה. תוציאו את הסטיגמה הזאת מהראש שלכם – ‘האח הגדול’ לא מבוים. ממש ממש לא”.


האח הגדול מבוים? סתיו קצין שמה סוף לשמועות ברשת
סתיו קצין שמה סוף לשמועות בסטורי. צילום: אינסטגרם

עוד שאלה שעלתה לא פעם, האם קוימו יחסי מין בעונה החולפת? סתיו טענה: “אני יודעת על זוג אחד שיש מצב שהוא עשה משהו מתחת לשמיכה, שני זוגות. שעשו דברים מתחת לשמיכות. אני משערת, לא ראיתי.. כאילו, ראיתי בעיניים שלי דברים”.

 

סתיו אף חטפה ביקורת מאחת הגולשות במהלך סשן השאלות ותשובות: “את לא מתביישת? ההתנהגות שלך הייתה איומה. לא זכית בגלל זה. מודה ועוזב ירוחם”. וגם לה החליטה להשיב:

 

“אני מבינה שאת עוקבת אחריי ואת לא באמת מעריצה שלי, אז אם את רוצה את יכולה להוריד עוקב”. והוסיפה בהמשך: “אני לא מתביישת בשום התנהגות שהייתה לי. היו כמה דברים שבהתחלה בהתחלה אמרתי.. וירדתי באמת ברמה, ואחר כך מאוד יפה, שיניתי את ההתנהגות.. הבנתי לאן הגעתי”.

האח הגדול מבוים? סתיו קצין שמה סוף לשמועות ברשת
סתיו קצין. צילום: אינסטגרם

וסיכמה: “מאז ועד סוף התוכנית אני לא מתביישת, ההפך. אני מאוד מאוד גאה בעצמי. יעידו 215 אלף עוקבים שלי. אני לא זכיתי בגלל ששינו את שיטת ההצבעה. בגלל שנאת המן ולא אהבת מרדכי. לא משנה מי היה יושב לידי, אני לא הייתי זוכה, אז תתעדכני”.

Subscribe
Notify of
guest
103 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אזרח מודאג.
אזרח מודאג.
5 חודשים

״ממש לא מבויים״, חחחחח. אז למה מאז ומתמיד מראים רק את מה שהם רוצים שתראו מחדר האח וגם חל איסור חד משמעי לספר על מה מדברים שם. שם מעודדים, מגלים להם סודות ואומרים להם איך להמשיך להתנהג. הציבור כבר לא תמים כמו בעונה הראשונה!

מבויים
מבויים
5 חודשים

אולי לא אומרים להם מה להגיד אבל הם גורמים לדברים לקרות
כמו ה 30 אלף של מעתוק ויענקי הרי האח הגדול ידע שהם יחלקו וזו הייתה המטרה
גם הזכייה של מעתוק שניצלה מכמה הדחות והאח ידע מראש שהוא רוצה שהיא תהיה הזוכה ונתן לה כרטיס לגמר כשהדיירים מחליטים ולא הצופים
הציבור לא מטומטם

חחח
חחח
5 חודשים

שניר היה צריך לעוף מספר פעמים אם לא האח הגדול חיפה עליו ועל האמירות האלימות שלו. כנ”ל קוצרי הבהמה השמנה.