חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום ראשון | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום ראשון | 12.05.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום ראשון! – 12.05.2024

גדי

מסעו של הירח גם היום בבית הזוגיות פותח את השבוע בתחושה נעימה שתעודד אתכם לקדם את ענייניכם בנועם, בגמישות ובשיתוף פעולה עם הסובבים. זהו עשוי להיות יום מוצלח בכל הקשור למשא ומתן, לשיחה בארבע עיניים וליישור ההדורים וגם לשיחה בעניין כספי או אישי עם הבוס.

דלי

השבוע מתחיל ביום נהדר מאוד לקידומם של ענייני העבודה מאחר שאתם מאוד מעשיים, תוכלו להשיג את כל היעדים שקבעתם לעצמכם ובמקביל, תוכלו להפגין גם חשיבה טובה ולהעלות רעיון מוצלח וחסכוני. אמנם, חשוב שתשימו לב לפרטים הקטנים אך, אל תגזימו או תתפתו להיות ביקורתיים ואין צורך שתיסחפו לחיפוש אחר המושלם, בעיקר בכל הקשור ליחסים עם הסובבים.

דגים

השבוע נפתח שמסעו של הירח בבית ההנאות והפרסום, מה שיקנה לכם שפע של מרץ, יכולת תחרותית וכריזמה אישית גבוהה, וזה בהחלט עשוי לגרום לכם להתבלט מאוד היום. מאחר שיהיה לכם קל יותר להשפיע היום על הסובבים ובכלל זה גם על בני המין השני, הרי שזהו יום מוצלח לפעילות חברתית, אולם היזהרו מקבלת החלטה חפוזה בעיקר אם זה בקשר לעניין כספי כלשהו.

 

טלה

עניינים הקשורים לבית ולמשפחה יקבלו את רוב הפוקוס בתחילת השבוע ואם קיים איזה מתח ישן הוא עלול להתעורר, נסו לעקוף היום חילוקי דעות בלי לעורר סערות. יהיה לכם היום צורך פנימי, להתקבל על ידי הסובבים בחמימות וכדי לחזק את תחושת השייכות. על כן עדיף שתלו את שעות הערב באווירה ביתית.

שור

אתם מתחילים את השבוע בנמרצות שיא ורצוי שתנצלו את יכולות החשיבה והביטוי שמשתפרים ללמידה, לשיחות חברתיות, להתייעצות ולהיכרות עם נושאים ואנשים חדשים, אך אל תמהרו לשחרר את המידע שבידכם. זהו יום מצוין לטיפול בענייני הרכב ולהסתכלות עמוקה יותר על החיים. בכול אופן רצוי שתפגינו יותר פתיחות ותקשיבו לדברי אחרים. כדאי גם שתפגינו יותר גמישות בתכנון סדר היום, מכיוון שיתכנו הפתעות, שינויים או נסיבות חיצוניות, לא צפויות.

 תאומים

השבוע מתחיל שמסעו של הירח בבית הכספים גורם לכם להיות הגיוניים ומעשיים מצד אחד אך מעורר בכם הזדהות עזה עם תשוקותיכם הצרכניות והחומרניות מהצד השני. היום, תוכלו גם למצוא פתרונות יצירתיים, להגדלת הכנסותיכם ואולי תקבלו הצעה מפתה. בכל אופן, יהיה לכם קל יותר היום לסגור עסקה חשובה, לסכם נושאים עם מעבידים ושותפים, לקבל הלוואה או להרחיב את האשראי בבנק.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1