חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שלישי | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שלישי | 21.05.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום שלישי! – 21.05.2024

גדי

ביומיים הבאים צפויים לכם הפתעות ומצבים לא שגרתיים. הירח הרגיש שנכנס היום למזל עקרב ולבית החברים, יגרום לכם ביומיים הקרובים, להיות הרבה יותר בולטים ולרוב גם חברותיים ופתוחים להיכרויות. אתם עשויים לחוש צורך לפעול בצורה שונה ובדרך מקורית משלכם, אך אם מישהו או משהו ילחיצו אתכם, אתם עלולים להגיב בצורה מהירה, חדה וחותכת.

דלי

תמשכו היום פוקוס והמון תשומת לב. לכן, מומלץ שתגלו יותר קלילות, איפוק ושליטה עצמית, כדי שלא תגררו לוויכוחים או תעשו משהו בצורה אימפולסיבית, שתפגע בתדמיתכם. למעשה זהו יום די מלחיץ, אך מעבר הירח לבית הקריירה, מגביר את האמביציה שבכם וקורא לכם לשנס מותניים ולהשקיע את רוב האנרגיה שלכם ביומיים הקרובים בענייני העבודה והקריירה שלכם.

דגים

הצד המחשבתי העמוק והסקרנות שלכם יקבלו דחיפה ביומיים הבאים, מה שישפר את היכולת שלכם להפגין ברק מחשבתי ולהרשים בכך את הסובבים. מיקום הירח ישפר את היכולות הקוגניטיביות שלכם, לכן החשיבה הופכת נמרצת ורעיונית, יהיה לכם קל יותר לקלוט נתונים ולהבין דברים מופשטים וייתכן שגם תחפשו לעצמכם פעילויות לא שגרתיות.

 

טלה

החיבורים הקרובים לרבות האינטימיים, יזדקקו ביומיים הקרובים להתייחסות רגישה יותר, בעקבות מעבר הירח למזל עקרב החושני והרכושני, מיקום שמגביר לא פעם את חוסר השקט הרגשי ולפעמים גם את הפגיעות והחשדנות. לכן, אתם עשויים להפוך בימים הקרובים לתובעניים יותר, לפעמים אפילו עד כדי אובססיה, או לאמץ את הגישה של הכול או לא כלום. אמנם, יתכן שתחשפו בימים אלה להצעות כלכליות או להזדמנויות מעניינות, אולם אם אינכם מבינים גדולים כדאי שתתייעצו עם מומחים, לפני שאתם נפרדים מכספכם.

שור

זהו יום שכדאי להשקיע בו בקשר הזוגי, צאו לפעילויות משותפות וכייפיות ביחד. הירח שעובר לבית שקשור לזוגיות ולשיתופי הפעולה במזל עקרב, יעודד אתכם ביומיים הקרובים, להפגין יותר סבלנות, גמישות ושאיפה ליצירת אווירה נעימה והרמונית סביבכם. ימים אלה מצוינים להשתתפות באירועים שונים שקרוב לוודאי שישפרו את מצב הרוח ויעודדו יצירת קשרים חביבים או היכרות עם נושאים מעניינים וגם לפנויים ולפנויות שביניכם יהיו הזדמנויות למציאת קשר חדש.

 תאומים

השקדנות והחריצות שלכם יתעצמו ביומיים הבאים, בשל מעבר הירח לבית העבודה, הבריאות, הסדר והניקיון. אתם גם תהיו יותר מחושבים, שכלתניים ושקולים, מה שמצוין לקבלת החלטות חשובות, לקידום ענייני עבודה, לארגון הבית ופינת העבודה וגם לייעוץ לאחרים.  רצוי שתפגינו יותר רגישות ואל תניחו לעומס וללחצים לגרום לכם להתגברות הביקורת והשיפוטיות.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1