חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום רביעי | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום חמישי | 23.05.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום חמישי! – 23.05.2024

גדי

כניסת הירח משעות הצהריים לבית הסודות שהוא גם בית החולשות, ההדחקות והאויבים הנסתרים, יעזור לכם להתחבר בשבועיים הקרובים אל הצד הנסתר של התודעה העצמית שלכם. אצל חלק מכם זה עשוי לפעול כנסיבות חיצוניות, בדרך כלל דיי מוזרות, או לגרום לכם לגלות שמישהו פועל נגדיכם מאחורי גבכם. מצד שני, זה יכול לעודד רצון להרחיב את המודעות, לעסוק בפעילות רוחנית כלשהי ואולי גם יפיח בכם רוח התנדבותית.

דלי

כניסת הירח משעות הצהריים לבית שקשור לחברים, קשרים עם חברות גדולות והשאיפות לעתיד, מציין שבשבועיים הקרובים אתם עשויים להשפיע על רבים או  לזכות בפופולריות רבה. בשבועיים אלה רצוי ליזום יותר פגישות עם נציגי חברות אחרות, להיפתח, למעגלים חברתיים חדשים ואל תוותרו על מפגשים חברתיים או מקצועיים. מאידך, יתכנו גם בתקופה זו גם הפתעות ומצבים שקשה לצפות אותם מראש ואפילו צינון קשר חברתי מסוים. לפנויים שביניכם זו עשויה להיות תקופה מצוינת להיכרויות רומנטיות.

דגים

בשל כניסת הירח משעות הצהריים לבית הקריירה והתדמית הציבורית, נראה שענייני עבודה וקריירה יהפכו מרכזיים יותר בשבועיים הקרובים. אתם תוכלו להשפיע יותר ולקדם את האינטרסים הקרייריסטים שלכם, אם כי תצטרכו גם  יותר תמיכה, מבני המשפחה, או מבני הזוג. גם ענייני מגורים עשויים לעלות על הפרק ותיתכן אולי מחשבה על הרחבת המשפחה, אך מה שאולי הכי חשוב, שלמרות הנחישות הגוברת רצוי להפגין רגישות גם לסובבים ולהימנע מחיכוכים בעבודה, בעיקר עם בעלי התפקידים הבכירים.

 

טלה

בשל כניסת הירח משעות הצהריים לבית שקשור לתפיסות עולם ולהרחבת אופקים, מציין שהשבועיים הקרובים הם הזמן להיפתח לרעיונות חדשים ולהסתכל אל עבר העתיד ולחשוב על התפתחותכם, דרך לימודי המשך, קורסים או נסיעה לחו”ל. גם הדמיון שלכם יהיה פורה יותר בשבועיים אלה ואתם עשויים להעלות רעיונות מעניינים, או ליהנות משיחות וממפגשים אינטלקטואלים, אך יתכן שיגבר בכם הצורך לעשות איזה שינוי כיוון או להתנסות בחוויה הרפתקנית.

שור

מסתמן כי הערב תהיו הרבה יותר רגישים, אינטואיטיביים, תובעניים וחושניים וכדאי שתניחו לעצמכם להשתחרר וללכת רחוק יותר עם הדמיון, היצירתיות והתעוזה שלכם, תוך שמירה על גבולות סבירים. זאת בעקבות “הירח המלא” שיאיר משעות הצהריים את הבית שקשור לכוח ושליטה, סקס ורכוש, כספים והשקעות. גם תחום ההשקעות או ענייני קניין שמשותף לכם ולאחרים יהיו במרכז חייכם בזמן הקרוב.

 תאומים

בשל כניסת הירח משעות הצהריים לאיזור הקשור ליחסים ולזוגיות, יכול לחדד את הניגוד בין הצרכים הזוגיים מול הצרכים האישיים שלכם. לכן רצוי שתנצלו הערב ואת סוף השבוע שבפתח לטיפוח הזוגיות בחייכם. ראשית, הניחו את הבעיות היומיומית בצד והפגינו את רגישותכם ואהבתכם בדרך שונה, יצירתית ומיוחדת. זה בהחלט הזמן לבחון את איכות הקשר הקיים, או לשקול מציאת קשר מחייב או טוב יותר. בכול אופן אם יש בעיות זה הזמן לשבת ולשוחח עליהם ואם צריך אז תשתפו מישהו שיכול לייעץ לכם בצורה שלא לוקחת צד מסוים.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1