חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
דניאל גרינברג מעבירה מסר אחרי הריב: "אני לא רואה את אייל"

דניאל גרינברג מעבירה מסר אחרי הריב: “אני לא רואה את אייל”

השמועה אומרת...

קרוב לשבוע חלף מאז שאייל גולן ודניאל גרינברג נקלעו לריב קולני במיוחד בבריכה שהוביל לנתק ביחסים, ואחרי שאייל עשה צעד עקיף ליישור ההדורים – האם מגיע מסר של פיוס גם מצידה של דניאל?

שתפו

מערכת היחסים של הזוג המתוקשר, אייל גולן ודניאל גרינברג ידעה לא מעט עליות וירידות. נישואין, גירושין, קאמבק מפתיע וביום השישי בפעם נוספת – מערכת היחסים של השניים עלתה על שרטון.

 

בעקבות ריב קולני בבריכה בין הזוג וקרוביהם שהתערבו גם הם, דניאל גרינברג החליטה לעזוב את הבית ונכון לאתמול השניים נותרו מסוכסכים. גולן אומנם החליט להרים ראשון את הכפפה וכבר אמש(שלישי) החליט להעלות תמונה עם בעלה של אחותה של גרינברג, רמז דק לסולחה מתקרבת?

דניאל גרינברג מעבירה מסר אחרי הריב: "אני לא רואה את אייל"
דניאל גרינברג מקבלת את התשובה לסוגיה מהעוקבות. צילום: איסנטגרם

דניאל גרינברג החליטה היום להעלות את שמו של בן זוגה בשאלה מסקרנת לעוקביה: האם בנם המשותף רון דומה לאב או לאם? דניאל שיתפה: “טוב, לא לא לא.. אני רוצה לשאול אתכן עכשיו!”.

 

“אני יושבת עם קארין והיא אומרת לי שרון קופי של אייל, ‘מה יש לך? הוא קופי של אייל!’. עכשיו אני אמא שלו, אני רואה אותו יום יום. אני ראיתי אותו מהיום שהוא יצא.. אני לא רואה את אייל!”.


דניאל גרינברג מעבירה מסר אחרי הריב: "אני לא רואה את אייל"
אייל גולן ורון, קופי? צילום: אינסטגרם

דניאל התבדתה באופן דיי מהיר ע”י העוקבות שלה שהחליטו לחזק את ידה של אחותה קארין ובחרו באופציה המובילה בסקר: “הוא קופי שלו! שכפול! העתק! איך את לא רואה?”.

 

דניאל הוסיפה בסטורי נוסף תמונה של רון כשהוא אומר: “אני דומה רק לאהובתי”. לצד תמונתה כמובן. לאחר מכן כתבה “מדומיינת. מאוהבת בדבר היפה הזה שלי. איך אפשר לאהוב ככה? ואיי זה מטורף”. אז האם יש פה מסר של שלום גם מצידה של גרינברג לכיוונו של גולן או מדובר בשאלה תמימה לעוקבות שלה?

דניאל גרינברג מעבירה מסר אחרי הריב: "אני לא רואה את אייל"
דניאל גרינברג והמסר שלה לגבי הדמיון לרון. צילום: אינסטגרם

Subscribe
Notify of
guest
90 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
רונית
רונית
4 חודשים

נשארו רק אייל ודניאל לחשוב עליהם החטופים עדיין בעזה וכל המדינה מתהפכת נראה לי שמשעמם להם .תתעסקו בדברים יותר מעניינים במוקדם או במאוחר הקשר הזה לא יצלח חבל לאייל על הזמן

משה
משה
4 חודשים

כמה סמרטוט את דניאל

רינת
רינת
4 חודשים

הילד והילדה דומים לאייל ולרונית אמא של אייל‼️‼️‼️