חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שבת | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שבת | 01.06.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום שבת! – 01.06.2024

גדי

מסעו של הירח לבית המשפחה, יטה את מצב הרוח להיות יותר רגשני, מה שמתאים לבילוי אינטימי, להתכנסות משפחתית, לאירוח חברים קרובים או ליציאה למסעדה לא שגרתית, ואפילו להפגנת יצירתיות בהכנת ארוחה מיוחדת בעצמכם. במקביל, השמש וונוס שמשייטת לצידה בבית העבודה והבריאות, ידרבנו אתכם להקדיש את חודש יוני לשיפור הציונים וגם להשקיע בשיפור המראה והכושר הגופני לכבוד הקיץ שבפתח.

דלי

מסעו של הירח לבית התקשורת, החשיבה והניידות, יוביל אתכם לפעילות חברתית מגוונת, בעיקר מהבחינה השכלית ולכן יהיה לכם יותר צורך בפרטנרים מעניינים לשיחות ולפטפוטים עם אנשים שונים. אולם ייתכן שתתקשו להימצא זמן ממושך במקום אחד, אם לא יהיה לכם מספיק מעניין שם. על כן רצוי  שתפרקו את עודפי האנרגיה בפעילות לא שגרתית: כמו טיולים, פעילות בידורית או גיחות קצרות לחברים ולקרובי משפחה.

דגים

מסעו של הירח לבית הכספים שנמצא בגזרת מזל טלה, יעורר בכם ביומיים הבאים את הצד החומרי הצרכני שיכול לעודד בזבזנות. על כן רצוי שתמנעו היום מלהתקרב למרכזי קניות, או שתגבילו מראש את הסכום שאתם מקציבים לעצמכם. למעשה, יוני הוא לרוב חודש שמציף אתכם ברגשנות ומעודד יותר פעילויות בעניינים משפחתיים וייתכן שעניינים או אהבה מהעבר ישובו להווה.

 

טלה

מסעו של הירח במזלכם יעשיר אתכם היום במרץ וחיוניות בלתי רגילים,  וכדאי שתתנו לאנרגיות האלה מוצא בפעילות מעניינת ולא שגרתית. נראה שגם חודש יוני, הולך להיות חודש די אינטנסיבי, בכול הקשור ללמידה וגם זמן מוצלח יחסית לעריכת שינויים וכדאי שתפגינו בו יותר קלילות, אך גם שיקול דעת.

שור

בעקבות מסעו של הירח למזל טלה, תרגישו ביומיים הבאים ירידה אנרגטית שעשויה להשפיע עליכם הן מבחינה פיזית והן מהבחינה נפשית. לכן עדיף שלא תתכננו לעצמכם פעילויות ממושכות ומעייפות מדי ויתכן שחלק מכם יצטרך לקחת במהלך היומיים הקרובים פסקי זמן מפעם לפעם למנוחה. במקביל נראה שמצבכם הכספי, יעסיק אתכם יותר החודש ורצוי שתגלו יותר יוזמה, עצמאות ומעשיות, בכדי לשפר את מצבכם. ייתכן שהחודש אתם תחשפו להצעות מעניינות שמציעות אפשרויות מפתות להגדלת הכנסתם.

 תאומים

תרגישו היום יותר אנרגטיים וידידותיים בשל מסעו של הירח לבית החברים ולכן דרושה לכם פעילות מעוררת ושונה וגם צורך לקבל יותר אהדה ותשומת לב מהסובבים. במקביל, השמש האנרגטית וונוס כוכב האהבה שצועדים כרגע זה לצד זה במזלכם, יסייעו לכם במחצית הראשונה של יוני להתבלט ולזכות באהדת הסובב. זו גם תקופה מוצלחת יחסית ליוזמות והתחלות חדשות בעיקר בכול הקשור לאהבה.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1