חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שי עופרי נשברת בחודש השביעי להריונה: "חוויתי בשבוע האחרון מצב מאוד קשה"

שי עופרי נשברת בחודש השביעי להריונה: “חוויתי בשבוע האחרון מצב מאוד קשה”

השמועה אומרת...

כוכבת “האח הגדול” שנמצאת בחודש מתקדם להריונה וחשפה לא פעם על התופעות הלא פשוטות שחוותה במהלכו, החליטה לשפוך את הלב לעוקביה לאחר שספגה ביקורת משמעותית מצדם.

שתפו

יוצאת העונה הקודמת של “האח הגדול” והנשואה הטרייה, שי לי עופרי, שיתפה את עוקביה לא פעם על החוויה הלא נעימה שחוותה במהלך ההריון בשבועות הראשונים וגם במצבי הרוח המשתנים שתקפו אותה לאחרונה.

 

עוקביה ההדוקים ששמים לב לכל פרט ופרט שהיא מעלה לסטורי, החליטו לבקר אותה לאחרונה אחרי עוד שיתוף שלה על הקושי בהריון ותקפו: “כפרה עלייך, כולנו עברנו הריונות , שחררי לחץ. תתעוררי על עצמך, את לא היחידה שבהריון. וואי אחותי! הריון זה לא מחלה”.

שי עופרי נשברת בחודש השביעי להריונה: "חוויתי בשבוע האחרון מצב מאוד קשה"
שי לי עופרי ושניר בורגיל בחופשה בתאילנד, צילום: אינסטגרם

שי לי החליטה להתייחס לאותן מתקפות ושיתפה מה בדיוק עבר עליה בסדרה ארוכה של סטוריז. תחילה פתחה: “לפני כמה ימים הרגשתי לא טוב וצילמתי את עצמי במיטה. ואז מלא אנשים רשמו לי ‘הריון זו לא מחלה, תתעוררי על עצמך’ וכו'”.

 

“אז קודם כל אני אעלה מה שבא לי, זה אחת. שתיים, אני לא חושבת שאם אני אעלה רק את הדברים הטובים זה יראה אמין. אני חושבת שגם כשאני מעלה לכם תכנים, אני נוהגת לשתף גם את הטוב וגם את הפחות טוב. אין ברירה, אלו הם החיים”.


שי עופרי נשברת בחודש השביעי להריונה: "חוויתי בשבוע האחרון מצב מאוד קשה"
שי לי עופרי, צילום: אינסטגרם

בהמשך חשפה: “אני עברתי הריון לא פשוט בכלל! אני לא יודעת אם אתן מכירות את המחלה שנקראת בהריון היפראמזיס, שהיא מאוד מאוד מאוד קשה. לחוות 10-15 פעמים ביום הקאות וסחרחורות כל היום זה לא כיף! זה לא להגיד ‘הריון זו לא מחלה’, פשוט לא כיף לי וטוב לי. יש נשים שעוברות את זה ככה, ויש נשים שעוברות את זה ככה”.

 

והוסיפה: “אני חוויתי בשבוע האחרון מצב שהוא מאוד מאוד היה לי קשה, שנכנסתי לחרדות. את נכנסת לחרדות, אני בחודש שביעי ופחות הרגשתי את התנועות של העובר וזה מלחיץ!”.

שי עופרי נשברת בחודש השביעי להריונה: "חוויתי בשבוע האחרון מצב מאוד קשה"
שי לי עופרי ושניר בורגיל, צילום: אינסטגרם

עוד טענה שי לי עופרי בין היתר: “עד שבן אדם לא חווה את הדבר הזה הוא לא יודע מה קורה. לא לבוא ולהגיד ‘מה את מתמסכנת’, הדבר האחרון שאני אבוא זה להתמסכן! לא מחפשת שאף אחד ירחם עלי. אני פשוט באה ומנסה להעלות את המודעות שמשהו באמת יחלחל ויבינו”.

 

“אני באמת מאחלת לעבור את הלידה שלה בידיים מלאות, לידה קלה והכי כיפית. אני בתור אחת שמאוד מאוד סבלה בתחילת ההריון, ירדתי איזה 8 קילו. ולמרות שאני יודעת שמחלת ההיפראמזיס הזאת באה גם להריונות הבאים. אני יותר מאשמח שזה יגיע. ואני יותר מאשמח להיכנס עוד פעם להריון 200 פעם, רק בשביל לעבור את החוויה הזאת”.

Subscribe
Notify of
guest
73 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
בר
בר
3 חודשים

היריון הוא לא קל אבל כל היריון הוא אחר וכן מותר לך לבכות כמה שבא לך
בעזרת השם בידיים מלאות

דנה
דנה
3 חודשים

הי שי לי.בגדול,עברת תקופה לא פשוטה.יצאת מהאח הגדול.הריון,חתונה.זה סטרס ממושך,גם אם קורים דברים טובים.הלחץ הכריע אותך.השתדלי לנוח,לשתות ,לאכול ולהרגע.התנתקי מהרשתות.מאחלת לך לידה קלה.בהצלחה❤️

שני
שני
3 חודשים

שי מתוקה אמיתית, לא צריך להקשיב לנשים ממורמרות וקנאיות שגם עוד 100 שנה לא יהיה להם הריון מושלם כמו שלך. מאחלת לך לידה קלה ,מהירה ובידיים מלאות פיצוי על תחילת ההריון הקשה שהיה לך.