חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
עידן גלפר על אמילי קופר לאחר ההדחה: "אני רווק, לא הייתי סגור ב-100 אחוז שהיא בשבילי"

עידן גלפר על אמילי קופר לאחר ההדחה: “אני רווק, לא הייתי סגור ב-100 אחוז שהיא בשבילי”

השמועה אומרת...

ההדחה אמש בבית “האח הגדול” הצליחה לטלטל מעט צופים שראו את הלוחם המילואמניק בגמר התוכנית. רק שחלק אחר ראו זאת בתור נקמה מתוקה על הפרידה מאמילי.

שתפו

ללא מעט מצופי “האח הגדול” היה דז’ה וו בערב ההדחה אמש, וזאת לאחר שאחד המתמודדים הבולטים שהיה מוביל לא פעם בתור הזוכה של העונה, עידן גלפר – הודח לאחר ראש בראש מול יוסי פריאנטי.

 

אם ההדחה הדרמטית הזו הרגישה לכם מוכרת. אז כזכור, רק בעונה הקודמת הייתה הדחת ראש בראש דומה של אחת המתמודדות הבולטות – ספיר בורגיל, שמצאה את עצמה מחוץ לבית לאחר שהתמודדה מול עדן שבירו.

עידן גלפר על אמילי קופר לאחר ההדחה: "אני רווק, לא הייתי סגור ב-100 אחוז שהיא בשבילי"
עידן ואמילי, צילום: “האח הגדול” – רשת 13

גם הפעם, נראה שהדחתו של עידן לא הייתה מקרית. ה”פרידה” שלו מאמילי בטענה שהם “לא זוג” ו-“גם כשנצא מפה אנחנו לא נצא זוג”, גרמה ללא מעט צופים להיות משולהבים למען הדחתו, נשמע לכם מוכר?

 

למרות שעידן ואמילי הספיקו להשלים מאז ואף להיות קרובים יותר לאחר הווידוי הזה של עידן בפניה. נראה שאת הקהל זה לא ממש עניין והוא סימן אותו להדחה בהזדמנות המצוינת שנקלעה אליו, כאשר ההצבעות התחלקו בינו לבין דייר אחר בלבד.


עידן גלפר על אמילי קופר לאחר ההדחה: "אני רווק, לא הייתי סגור ב-100 אחוז שהיא בשבילי"
עידן גלפר ב”אזרחות” היום. צילום: יח”צ רשת 13

עידן החליט לפתוח בראיון את עניין הזוגיות שלו עם אמילי. תחילה ציין: “קודם כל אני רווק. לא היו שם הגדרות של רווק או זוגיות”. ואישר שאכן הסיפור איתה הוביל להדחתו: “זוכרים יותר את הדברים הקטנים והלא טובים שיצאו לך מהפה מאשר את הדרך ארץ שצעדת בה לאורך החודש האחרון”.

 

עידן נשאל בראיון נוסף עם ליאל קוצרי אם הוא מצטער על מה שקרה בינו לבין אמילי והשיב: “באיזשהו אופן אני לא הייתי בתוך זה ב-100% בסדר? אני לא מסתיר את זה. זכותי גם, זה לא משהו רע אתה יודע”.

עידן גלפר על אמילי קופר לאחר ההדחה: "אני רווק, לא הייתי סגור ב-100 אחוז שהיא בשבילי"
לא לשחק עם לב של אישה. עידן מצטרף לתום בתור המודח האחרון של העונה. צילום: האח הגדול לייב

עידן סיכם: “יש מצב שצד אחד יותר נקשר מהצב השני. אני לא הייתי סגור ב-100% שהיא בשבילי. לוקח לי זמן להיכנס לקשר כי סיימתי קשר ארוך של 5 שנים בערך. כן נשארו קצת צלקות מהעבר”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by האח הגדול (@bigbrotherisrael)

אחרי ההדחה של עידן: מי הזוכה שלכם בבית האח הגדול? הצביעו כאן

Subscribe
Notify of
guest
48 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
יעל
יעל
3 חודשים

לא צריך להחמיר בתגובות עם עידן. הוא בסך הכל בחור טוב. הרבה יותר מכמה שנמצאים שם. פשוט הוא ראה את אמילי בכעסים שלה והתפרצויות שלה כלפי אורית והסגנון הזה שלה לא מצא חן בעיניו , כנראה. הוא יותר מאופק ואז ברגע של כעס מסויים על ההתנהגות שלה אמר מה שאמר.
חבל שהודח
נראה שלאח הגדול היה יד בדבר, משום מה.

מיכאלה
מיכאלה
3 חודשים

יאלה תרדו ממנו כבר! הבנאדם אחרי מילואים נדפק לו כל הויסות הרגשי, הוא לא יצא בהצהרות של זוגיות לפני הזמן.
אם זה יעבוד בחוץ אז יופי ואם לא אז לא.

צופה
צופה
3 חודשים

ההדחה של עידן היתה הכי מכוונת בעולם! ההפקה ממש כיוונה לזה, שידרו פרק עם עריכה לרעתו שניה לפני פתיחת ההצבעות לזוגות. השאירו אותו הזוג האחרון וידעו שכל הקולות ילכו ליוסי כדי להוציא אותו.
כמה רוע יש בהם