חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
די לקודי קופון: דניאל גרינברג חטפה ביקורת והשיבה: "זאת הפרנסה שלי"

די לקודי קופון: דניאל גרינברג חטפה ביקורת והשיבה: “זאת הפרנסה שלי”

השמועה אומרת...

משפיענית הרשת החליטה להתייחס לביקורת נוקבת מצד אחת העוקבות שלה שטענה כי היא לא נותנת מספיק במה לעניינים מדיניים והשיבה בין היתר :”לא משתפת אצלי את מה שמוריד אותי אנרגטית”.

שתפו

דניאל גרינברג נמצאת לא מעט תחת אור הזרקורים של מדורי הרכילות בעת האחרונה. מאז הפרידה הטרייה שלה ושל אייל גולן לפני כחודש, היא שיתפה באומץ על התמודדותה עם תקרית לא פשוטה הקשורה להורות מאז הפרידה מול בנה רון.

 

גרינברג שמרבה להעלות סטורים מחויכים באווירה טובה וגם תכנים עסקיים זכתה לביקורת מצד אחת העוקבות שלה לאור האירועים המתרחשים במדינה לאחרונה: “אני ממש אוהבת את התכנים שלך אבל למה את לא מעלה על החיילים שנהרגים והחטופים קצת? יש לך כח אדיר במדיה להעלאת המודעות בתקופה זו, צריך פחות לפרסם קודי קופון”.

די לקודי קופון: דניאל גרינברג חטפה ביקורת והשיבה: "זאת הפרנסה שלי"
דניאל גרינברג, צילום: אינסטגרם

גרינברג השיבה ושיתפה את תגובתה בסטורי: “אלו לא סתם קופונים יפה שלי, אלו העסקים שלי, זאת הפרנסה שלי”. והוסיפה: “אני כואבת את כאב המשפחות, ואין עצב גדול מזה. אבל במציאות הנוכחית נותר לנו רק לחיות לצד הדבר הנוראה הזה שנפל עלינו במדינה”.

 

“יש דמויות חזקות מאוד במדינה שלנו ובפלטפורמה הזאת שעושים עבודה מדהימה עבור ישראל. ואני צופה ומעורבת, אך לא משתפת אצלי בדף את מה שמוריד אותי אנרגטית ואת מה שאני יודעת ורואה כמו כולם”.


דניאל גרינברג, צילום: אינסטגרם

“משתדלת להפיץ קצת אסקפיזם, מציאות.. ורצון להעניק לילדים שלי אנרגיה וסביבה של אור ושמחה”. לאחר מכן סיכמה: “שכל אחד ואחת ינהגו ויפכלו בדרכם בתוך המציאות הנוכחית”.

 

“לצערנו, הבנו שזה הפך לשגרה הנוראית שלנו… יש המון עצב וכאב שאנשים חווים והיו מעדיפים את השמחה. אז אני בהודיה על הבריאות ועל החיים שניתנו לנו, כי היום זה לא מובן מאליו. תהיו חזקות”.

די לקודי קופון: דניאל גרינברג חטפה ביקורת והשיבה: "זאת הפרנסה שלי"
דניאל גרינברג משיבה לביקורת. צילום: אינסטגרם

Subscribe
Notify of
guest
4 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
השתלת מוח דחוף
השתלת מוח דחוף
2 חודשים

איזו בחורה עילגת אלוהים ולהקיא מהצביעות בשקל תשעים שהיא קוראת לכולן יפות שלה, היפות שלה תתביישו לעצמכן ולכו תקראו ספר כי עברית תקנית לא תלמדו מהסתומה הזאת שלא אוהבת שהמציאות מפריעה לה להמשיך להיות תאבת בצע

חחח
חחח
2 חודשים

אישה קנויה מספר 3 של בועל הקטינות מהפותמוביל מפרסמת רק מה שמרים – שמן שלום בית לכניסה אחורית.

יונה
יונה
2 חודשים

יפה שלי קחי את הקוד קופון ותדחפי אותו לישבן היפה שלך כי העסק שלך שווה לתחתתתת