חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שישי | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שישי | 12.07.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום שישי! – 12.07.2024

גדי

מסעו של הירח לבית הקריירה ירגיש כבעל משמעות נמוכה בסופ”ש, אלא אם אתם נאלצים לעבוד ביומיים הקרובים, אך הוא בהחלט יכול לגרום לכם להיות מעשיים ויוזמים, אך גם קשוחים, שיפוטיים ונחושים יותר. על כן כדאי שתנתבו את האנרגיה הזו כדי למלא התחייבויות לבני המשפחה, לטיפול בנושאים שונים שדחיתם ונראה שיהיה די מוצלח אם תצאו איזה בילוי משותף בחברת כמה מהחברים לעבודה.

דלי

זה נראה לעין שאתם אופטימיים ונמרצים יותר בסופ”ש הזה ויתכן שמרוב התלהבות תנסו להיות בכמה מקומות בו- זמנית. מעבר הירח לבית הרחבת האופקים מגביר את הסקרנות וזקוק לריגושים רבים לכן, זהו אחד מסופי השבוע המוצלחים לטיולים, לסדנאות ולכל פעילות או התנסות לא שגרתית. אולם אין זה מבטל את הצורך בנקיטת זהירות.

דגים

ייתכן כי זה יהיה סופ”ש מפתיע ומרגש ולפנויים ופנויות שבניכם מומלץ לנצלו היטב. אתם הופכים הרבה יותר רגישים, אינטואיטיביים, תובעניים וסקסיים בסוף השבוע הזה, בעקבות מעבר הירח לבית התשוקות והחושניות שבמזל מאזניים, מה שבהחלט יתאים לסוף שבוע לוהט ומרגש.

 

טלה

מסעו של הירח לבית הזוגיות משתלב לא רע עם מיקומה הטרי של נוגה בבית ההנאות והרומנטיקה, מה שמראה שזהו סופשבוע מצוין לבילוי אינטימי ורומנטי וגם מצוין לשיחה אישית ולליבון עניינים שבלב. כדי ליהנות יותר מהיומיים הקרובים רצוי שתפגינו יותר גמישות ונכונות לוותר קצת על האגו. התייחסו בהתחשבות רבה יותר לבקשותיהם של בני הזוג והפתיעו אותם ביוזמה רומנטית יצירתית. גם לפנויים ולפנויות שבניכם, כדאי לנצל את מיקום הכוכבים בסוף השבוע לבילוי חברתי ולהיכרויות רומנטיות.

שור

מסעו של הירח לבית העבודה והבריאות, לא יעזור לכם במידה רבה בשיפור האווירה ומצב הרוח בסוף השבוע ולמעשה האנרגיה הזו מתאימה יותר לפעילות פרקטית כגון: ניקיון וסידור הבית, תיקונים ושיפורים שונים, או כל מיני סידורים בעיר. רצוי שבסוף השבוע הזה תקפידו יותר גם בכל הקשור לבריאותכם ותנקטו בכל אמצעי הבטיחות והזהירות, בעיקר הימנעו משהייה מוגזמת בשמש ושתו הרבה.

 תאומים

סופ”ש מעולה ואנרגטי ויתמוך בהתחברות לצורכי הרגש וההנאה שלכם. מסעו של הירח לבית ההנאות, היצירה, האהבה והילדים  מגביר את הצד הנהנתן, הנדיב והרומנטי שבכם ומתאים בהחלט לסוף שבוע משחרר, מלא בריגושים, בו יהיה לכם קל לשעשע גם אחרים ולכבוש לבבות, אם אתם פנויים לקשר חדש.  כמו כן מומלץ שתנצלו את היומיים הקרובים לבילוי ולרומנטיקה, להתעסקות בתחביבים, לפעילות חברתית נמרצת, או לבילוי מהנה בחברת בני הזוג, הילדים והחברים.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1