חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שלישי | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שלישי | 16.07.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום שלישי! – 16.07.2024

גדי

האנרגיה החברותית ממשיכה לזרום בכם ולכן מפגשים ופעילות חברתית יעצימו אתכם גם היום במצב רוח ובאנרגיות טובות ואולי אף יגרמו לכם להתנתק לרגע מהעבר, מה שהיה יראה לכם פתאום כל כך רחוק ולא משמעותי ואפילו גורם שמעכב את התקדמותכם לעבר העתיד. בכול אופן מומלץ שתנצלו את האנרגיות הגבוהות היום כדי לקדם כמה שיותר דברים, זאת מכיוון שמחר יחלו האנרגיות לרדת ולכן תתקשו לעמוד בקצב ובדרישות.

דלי

מסעו של הירח בבית הקריירה מסמן כי זה הזמן לבחון את אפשרות להפוך רעיונות למעשים וגם יום מעולה לתפוס שיחה עם הבוס לגבי תוכניותיו עבורכם או לגבי שיפור שכרכם. מכיוון שהקצב שלכם גבוה מאוד גם היום תוכלו להתבלט בעבודה, אלא שעדיף שתעסקו היום בפרויקט עצמאי וזאת מכיוון שממילא אחרים יתקשו לעמוד בקצב ובדרישות שלכם ועבודת צוות צמודה מידי יכולה לעורר מצבי ביקורת וחיכוכים מיותרים.

דגים

אתם מאוד סוערים היום, אך עם זאת אתם מלאים באומץ לב, מרץ, התלהבות, מאוד יצירתיים וקולטים די בקלות מידע וחומר חדש. היום אתם צפויים להיות מעורבים בפעילות או באירוע  לא שגרתי, או שמתקיים במקום רחוק. אולם המשיכו לגלות יותר זהירות בדרכים והימנעו מוויכוחים.

 

טלה

הפן הפיננסי ממשיך לקבל במה מרכזית בסדר היום והזדמנות חדשה שקשורה לכספים מסתמנת באופק, ייתכן שמדובר בהכנסה נוספת או הצעה מעניינת שיכולה לעניין אתכם. אולם מסיבות שונות ואפילו אם זה רק נגד עין הרע, נראה שעדיף בינתיים לשמור זאת בסוד. התחום הרומנטי ממשיך להיות מודגש היום ומומלץ להפגין יותר העזה ויצירתיות בכיבוש לבבות. לעומת זאת הקשיבו יותר לתחושות הבטן מכיוון שהאינסטינקט ההישרדות והיכולת האינטואיטיבית שלכם שגוברות אף הן.

שור

אתם צפויים להימצא היום במצב רוח מאוד נוח וחברותי, מה שידרבן אתכם לשתף פעולה די בקלות עם הסובבים, לפעמים אף על חשבון וויתורים בנושאים שהיו בעבר הלא רחוק דיי עקרוניים עבורכם. מצד שני הכוכבים מעניקים לכם היום הזדמנות לסגור עניין מהעבר שמעיב על מערכת היחסים שלכם עם מישהו מהקולגות או הבוסים וכלל זה הזמן לגלות יותר יוזמה.

 תאומים

יום לחוץ במיוחד שיבחן את היכולת שלכם לגייס קור רוח ושמירה על סטנדרטים גבוהים גם ברגעי הלחץ. חשוב שתגדירו נכון את סדרי העדיפויות שלכם ותמקדו בהם את רוב האנרגיה. ככול שתפעלו בצורה מאורגנת ומסודרת יותר, יעילותכם תגדל ותוכלו לסיים את כול המשימות בזמן קצר מהמתוכנן.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1