חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
האח הגדול תחת מתקפה: "כל כך לא מכבד ומנותק"

האח הגדול תחת מתקפה: “כל כך לא מכבד ומנותק”

השמועה אומרת...

בזמן שבערוצים המתחרים החליטו שלא לשדר את התוכניות הקנוניות בעקבות האסון במג’דל שמס, ברשת 13 החליטו לשדר פרק של “האח הגדול”, ונראה שההחלטה זכתה לביקורת חריפה במיוחד.

שתפו

האסון שפקד אמש את מדינת ישראל הוא כנראה הגדול ביותר מאז אירועי הזוועות של ה-7 באוקטובר. 12 ילדים ונערים נרצחו על ידי רקטה של חיזבאללה והובאו היום למנוחות.

 

פרק ההדחה של “האח הגדול” נדחה אמש, אך בזכיינית החליטו לשדר היום פרק רגיל של התוכנית על אף האירועים החריגים. כתב התרבות והבידור רן בוקר החליט לצאת בביקורת נוקבת בנושא וכתב ברשתות החברתיות:

האח הגדול תחת מתקפה: "כל כך לא מכבד ומנותק"
מתוך הפרק של “האח הגדול” ששודר היום(שני)

“כל כך עצוב. כל כך מנותק. אני יודע שרשת 13 זה ערוץ מסחרי, ובכל זאת – השמיים לא היו נופלים אם היו מחכים עוד ערב, כדי לחזור לראות אנשים רבים על סיגריות”.

 

עוד הוסיף בוקר: “בכל זאת, לדעתי אתם משלמים 200 אלף שקל בחודש לטאלנט שעדיין לא מצאתם לו תעסוקה. ושלא תבינו לא נכון, אסקפיזם בתקופה הזאת הוא מצרך שעוזר לאנשים, להרבה אנשים. אבל ביום כל כך עצוב, שבו נקברו 11 ילדים – הפעלת שיקול דעת תעזור”.


האח הגדול תחת מתקפה: "כל כך לא מכבד ומנותק"
מתוך הפרק של “האח הגדול” ששודר היום(שני)

רן סיכם את הפוסט שלו בדברים: “האסון האזרחי הכי גדול מאז ה-7 באוקטובר – ואתם בוחרים לשדר ריאליטי מבדר. כל כך לא מכבד. כל כך מנותק”.

מי יהיה המודח הבא מבית האח הגדול!?

Subscribe
Notify of
guest
8 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אסתר
אסתר
2 חודשים

והיום בזמן הלוויות החליטו בערוץ 12 לשדר תכנית יופי

זה הכל
זה הכל
2 חודשים

בשבילי זה קצת הקלה להתנתק מכל החדשות והטירלול במדינה. אין מקום לברוח . מי שלא רוצה שלא יראה.

שי
שי
2 חודשים

ואי איזה מעייפים כמה אפשר לדבר על זה?אנחנו מדינה של טראומות ופיגועים הם בחדשות במשך 48 שעות דיברו על אותו דבר בלי שום חידוש
וזה קרה אתמול