חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
נקמה מתוקה: לירון טנג'י עוקצת את עינב שרי לאחר ההדחה

נקמה מתוקה: לירון טנג’י עוקצת את עינב שרי לאחר ההדחה

השמועה אומרת...

קרוב לחודשיים חלפו מאז שאורית טנג’י הודחה מהבית המפורסם ונראה שהדרמה שהתחוללה אז בקהל ומול אמה של עינב, מקבלת הפעם תפנית מהבת לירון שהחליטה לנצל את הדחתה של עינב לצורך עקיצת נקמה.

שתפו

המודחת הטרייה מבית “האח הגדול”, עינב שרי בת ה-24 מתל אביב. הספיקה כבר להתראיין לאחר הדחתה ואף להתאחד עם אמה ורד שהייתה מעורבת לא מעט למען קידומה בתוכנית.

 

רבים זוכרים כיצד רגע לאחר הדחתה של אחת הדמויות הבולטות מהבית: אורית טנג’י, אמה של ורד תועדה מהקהל כשהיא צוהלת ומנופפת לעברה של אורית בקריאות בוז. מאז היא הספיקה לחטוף תגובה חריפה מהטנג’יות, אך הפעם לירון החליטה לסגור מעגל לאור ההדחה של עינב אמש.

נקמה מתוקה: לירון טנג'י עוקצת את עינב שרי לאחר ההדחה
עינב שרי בהדחתה מבית האח הגדול

עינב שיתפה במהלך ראיון לאחר הדחתה מוקדם יותר היום(ראשון), כי הדיירת שהכי התחברה אליה בבית “האח הגדול” הנה אורית טנג’י. בתגובה לפוסט שעלה בעמוד האינסטגרם הרשמי של התוכנית, לירון החליטה לשגר פצצה לעינב:

 

“חחח אמא שלי כבר חודש לא בבית ועדיין יושבת לך על הלב”. והוסיפה בעקיצה חגיגית: “הכי חשוב שאת קרובה לאמא ורד”. תגובתה של לירון הפכה לתגובה המובילה בפוסט וזכתה למאות לייקים ותגובות מעורבות.


נקמה מתוקה: לירון טנג'י עוקצת את עינב שרי לאחר ההדחה
העקיצה בתגובה של לירון טנג’י לעינב שרי, צילום מסך: אינסטגרם

עינב החליטה לצאת היום בתוכנית “בלי המצאות”, דווקא על אחת הדיירות שעמה שבילתה לא מעט בבית – מיכל. “כנראה שהיא ‘סיכי סכסוכים’, היא מסכסכת. היא באה מאוד מוכנה, גם באינסטגרם שלה אני רואה שהיא מוכנה. היא באה עם אסטרטגיה בעיני”.

נקמה מתוקה: לירון טנג'י עוקצת את עינב שרי לאחר ההדחה
לירון ואורית טנג’י לפני ההדחה, צילום: האח הגדול רשת 13

Subscribe
Notify of
guest
43 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
בתאל
בתאל
1 חודשים

האמא והבת שתי הברבריות שהיו הכי האמיתיות בבית האח. הן לא עשו הצגות – אפשר לראות שהן כאלה גם בחוץ…יש להן מילה מתאימה שלא נעים לרשום אותה כאן…הן לא סתם עפו ראשונות…

ענת
ענת
1 חודשים

עונה מדהימה עם עמוד שדרה ערכי ומוסרי להבדיל מיכל וטנגי הבהמות קנאיות

יעני כתב
יעני כתב
1 חודשים

קהל מטומטם היא ערכית לא נכנסה לאף מיטה של גבר שמרה על צניעות
אם פרידה המכוערת הזאת שקפצה מיטה למיטה מסתובבת חצי עירומה והמילים היחידות שיוצאות לה מהפה הן גניחות אם היא שווה אז זה מראה הרבה על הקהל אותו הדבר לגבי הדר