חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שי לי עופרי בתגובה על הלידה לאחר הברכה מצד ספיר בורגיל

שי לי עופרי בתגובה על הלידה לאחר הברכה מצד ספיר בורגיל

השמועה אומרת...

האם הסולחה בין ספיר בורגיל לאחיה וגיסתה קרבה יותר מתמיד? בורגיל שתעמוד מחר מתחת לחופה החליטה להפתיעה בברכה מרגשת לשי לי עופרי לרגל הלידה המתקרבת.

שתפו

אין ספק שהביף התקשורתי הבלתי נגמר בין יוצאי “האח הגדול”, ספיר בורגיל לבין אחיה שניר בורגיל ואשתו שי לי עופרי הוא מבין הסכסוכים שרבים היו מתים שכבר יסתיים לו בסולחה ודם נקי בין המשפחות.

 

הנתק בין ספיר לאחיה שהחל עוד לפני הכניסה שלהם לבית המפורסם קיבל לא מעט טוויסטים חיוביים ושליליים עד עצם היום הזה. ספיר שהחליטה לא להגיע לחתונת אחיה, ואמש שי לי עופרי שנמצאת בחודש התשיעי להריונה, גם החסירה נוכחות מאירוע שהרימה ספיר.

שי לי עופרי בתגובה לאחר הברכה מצד ספיר בורגיל
ספיר וסיגל בורגיל, צילום: אינסטגרם

ספיר חגגה אתמול בערב בטקס הפרשת חלה וחינה שהתרחש במקווה לצד לא מעט מוזמנות מתרגשות. האירוע צולם ותועד גם לטלוויזיה לרשת 13, לסרט שיעקוב אחרי חתונתם של ספיר ואברהם, בדיוק כפי שהיה במקרה של שי לי עופרי ושניר בורגיל.

 

במהלך האירוע, ספיר החליטה להעלות מספר ברכות שאחת מהן כוונה לשי לי עופרי: “שי לי עופרי בת לומי. בעזרת השם יתברך, יהי רצון שהקדוש ברוך הוא יברך אותך ללידה קלה כתרנגולת. יהי רצון, בעזרת השם יתברך, שתיכנס לבית היולדות ותצא בידיים מלאות. תהיי בריאה ושלמה והתינוק בריא ושלם”.


שי לי עופרי בתגובה לאחר הברכה מצד ספיר בורגיל
בירכה גם את שי לי עופרי ללידה קלה – ספיר בורגיל, צילום: אינסטרם

האם זה סמל ראשוני לסולחה ביניהם? שי לי עופרי החליטה להתייחס לעניין הלידה מול עוקביה היום, ונראה שהיא תקבל את הברכה של ספיר באהבה גדולה? עופרי שיתפה את עוקביה לצד תמונה שלה בחודש התשיעי מול המראה: “אולי הוא רוצה להישאר בפנים?”.

 

והוסיפה בוידאו מול עוקביה: “תקשיבו הוא לא רוצה לצאת ואני אומרת, מה יכול להיות שהוא מסוגל להישאר שם?.. לא. אבל כיף לו, טוב לו. מתי שזה יגיע, זה יגיע.  אבל כאילו… מהאלה תצא כבר? אין סבלנות? מספיק, קשה לי, יש לי כאבים בשכמות, די כאילו צא”.

Subscribe
Notify of
guest
154 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
שיר
שיר
23 ימים

חחחח איך אני אוהבת את שי!!! לא באמת מתייחסת לאף אחד/ת , חיה את החיים שלה, שומרת על הבית והבעל שלה.
ושיקפצו כולם!! מתוקה שי

עומר
עומר
23 ימים

שי הפתעת התוכנית, לא אהבתי אותה באח , משום מה בחיים האמתיים היא ממש מפתיעה לטובה, לעומת זאת ספיר בדיוק הפוך ממה שחשבתי עליה באח , כל השופוני, כל ההתאמצות להראות שהיא מאושרת אני לא קונה את זה בכלל. משהו בספיר לא רגוע מקווה שלא תקבל את הסטירת לחי שלה אחרי שיגמר הבאז של החתונה.

מירי
מירי
23 ימים

זאת סיגל אמא שלה ביקשה לברך את שי לי. זה מה שרואים בסרטון וזאת שעשתה את הפרשת החחה ברכה ולא ספירוש שנראתה באותו מעמד כאומרת :יאלללה….