חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אמא יודעת? אמילי קופר עוברת לגור בתל אביב ולא תאמינו עם מי

אמא יודעת? אמילי קופר עוברת לגור בתל אביב ולא תאמינו עם מי

השמועה אומרת...

ארבעה ימים חלפו מאז שאמילי קופר יצאה מבית “האח הגדול” בתור המודחת הטרייה של העונה ונראה שכבר לא מעט שינויים מפתיעים צפויים להתרחש בחייה.

שתפו

יוצאת “האח הגדול” הטרייה, אמילי קופר, כבר לא רוקדת בגשם? אחרי לא מעט תהיות לגבי הקשר הזוגי שלה עם מתמודד העונה עידן גלפר, שאתו פצחה בזוגיות בבית המפורסם, השניים נפגשו אמש לראשונה.

 

על פי התיעודים שרצו אמש ברשת ובהם אמילי ועידן נצפו מתהלכים ברחבי העיר תל אביב ואף ישבו יחדיו במסעדה, נראה כי השניים שמרו על דיסטנס יחסי בציבור ואף לא הפגינו חיבה באותה רמה שהפגינו בבית המפורסם, האם זה הסוף או רק ההתחלה?

המפגש של עידן ואמילי לא היה מקרי, ומתברר שאמילי האשדודית הגיעה בכלל לעיר הגדולה על מנת לפגוש את חברתה הטובה מבית “האח הגדול”, עינב שרי. השתיים בילו לא מעט ואמילי אף סיימה את היום בדירת השותפים שלה בת”א.

 

לאחר שהשתיים דיברו לא מעט עוד בימי בית “האח הגדול” כי יעברו לגור במשותף, האם אמילי צפויה לעבור ממש בקרוב כשותפה של עינב בדירה המדוברת? עינב החליטה לשתף את עוקביה:


אמא יודעת? אמילי קופר עוברת לגור בת"א ולא תאמינו עם מי
אמילי ועינב, צילום: אינסטגרם

“אמליה ישנה פה בתל אביב. אם מישהו ראה ערוץ 26 הרבה, אז הוא יודע שתמיד היינו אומרות שהיא תעבור לגור איתי. אני גרה עם שותפות והיא תחליף את אחת השותפות שרוצה לעזוב עוד מעט, חלום חיי!”.

 

והוסיפה בהמשך: “בקיצור, היא באה לישון פה ויש בעיה קטנה. אז הבעיה היא שעד היום לא פרקתי את המזוודה וכל החדר נראה נורא”. “אני לא אצלם, כי אני לא רוצה לפגוע בנפש העדינה של כלכם. אבל אני חייבת לסדר בשבילה אז אני פשוט אעשה את זה! איזה חברה טובה אני? אני מקווה שהיא פשוט תעשה לי נעימי בלילה”.

 

אמא יודעת? אמילי קופר עוברת לגור בת"א ולא תאמינו עם מי
אמילי בדירתה של עינב בת”א והלילה שעבר אצלה, צילום: אינסטגרם

Subscribe
Notify of
guest
52 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
לורה
לורה
1 חודשים

האגואיסטלת בטלנית, עצלנית נצלנית אמילי??? השותפות הזו תתפרק מהר.

.....
.....
1 חודשים

בוגדת בגשם
יצאתי פשוט עלובה
בוגדת בשמש
שילה אצלי בממתינה

ק.ג.
ק.ג.
1 חודשים

אחרי שאמילי לכלכה כל כך על אמא שלה בתעודת הזהות, פתאום יש שם אהבה….