חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
"העיקר שהחזה נפוח": סתיו קצין מותקפת ולא נשארת חייבת

“העיקר שהחזה נפוח”: סתיו קצין מותקפת ולא נשארת חייבת

השמועה אומרת...

פיינליסטית “האח הגדול” שמצליחה לעורר פרובוקציות באפס מאמץ ברשתות החברתיות עושה זאת שוב. והפעם, תמונות חושפניות שלה מחופשה ברודוס הצליחו לעורר את זעם הגולשים המחודש.

שתפו

רבים מעוקביה של הברבי של המדינה, סתיו קצין, כבר התרגלו לשילוב הזה שבין המראה החשוף שהיא מציגה לעיני כל לבין הקשר ההדוק שלה לדת. אך נראה שהדבר שוב לא מתקבל בעין יפה מצד הציבור השמרני יותר.

 

לאחר שכבר הספיקה לחטוף לא מעט אש לרבות גולשות שהאשימו אותה באי שפיות ואף טענו שהיא לא ראויה לגדל את ילדיה, הפעם קצין החליטה לשתף תמונות מנקרות עיניים עם בגד ים קטנטן מחופשה לוהטת ברודוס. ואתם וודאי מתארים מה קרה בעקבות הדבר.

"העיקר שהחזה נפוח": סתיו קצין מותקפת ולא נשארת חייבת
סתיו קצין בתמונה מהחופשה ברודוס, צילום: אינסטגרם

אחת הגולשות הטיחה בקצין בפוסט לצד שלל התמונות בבגד הים מבריכת המלון: “העיקר שהילדים שלה בלבוש צנוע, מסגרת דתית והילד עם כיפה. בושה לילדים שלה, גם השפתיים דורשים כבר תשלום ארנונה חחח”.

 

גולשת אחרת הטיחה בקצין: “כמה סיליקון בחזה? מה היופי בזה? רגליים מקלות, העיקר שהחזה נפוח. קריירה לא עושים עם זה ולא זוגיות, תתעוררי”. קצין החליטה להגיב לעוקבת אחרת שכתבה: “אוהבת אותך אבל הפוסטים שהעלת לא ממש מכבדים אחת שהייתה או עדיין דתייה ויש לה ילדים”.


 

קצין רשמה בתגובה: “אני מבינה שיש דיסוננס אבל אל תשפטו את החיצוניות שבי, מי שמכיר אותי(רובכם) יודעים מה יש בפנים. וכל אחד ברמה אחרת בהתקרבות הדתית שלו, וזה שאני אמא לא אומר שאסור לי”.

"העיקר שהחזה נפוח": סתיו קצין מותקפת ולא נשארת חייבת
סתיו קצין מגיבה לביקורת העוקבים, צילום: אינסטגרם

בהמשך לאותה תגובה של קצין, היא החליטה גם להשיב לעוקביה פעם נוספת בהקשר לדברים שחשובים ואף מדליקים אותה בגבר המבוקש. גם הפעם עלה נושא הפאות שכזכור, קצין כבר הספיקה לטעון בעבר שהחלום שלה לצאת עם גבר דתי עם פאות.

 

קצין פירטה שיתפה הפעם במפורט על תכונות הגבר המבוקש: “ביטחון עצמי, נראות הייטקיסטית ולא מוזנח. לא ערס ולא חנבץ. כיפה ופאות מושך אותי. לא אוהבת שופוני, כל המותגי חארטה האלה. מישהו שצנוע בלב שלו. לא מחפש להראות כמה כסף יש לו, אבל יש לו. אחד שבעל עסקים. מישהו כריש שכובש את העולם”.

"העיקר שהחזה נפוח": סתיו קצין מותקפת ולא נשארת חייבת
סתיו קצין ושלי בונפיל, צילום: אינסטגרם

Subscribe
Notify of
guest
8 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
תתקדמי
תתקדמי
1 חודשים

נראית מזעזע!!!!

איבון
איבון
1 חודשים

עשי מה טוב לך ואל תתרגשי מרעשי רקע
הכל מקנאה.את עובדת מספיק קשה
ואף אחד לא מפרנס אותך ואת ילדייך
המקסימים.הכל ב-10 אצבעות שלך
ולכל המצקצקים האמונה היא בלב
ובנשמה אדם עושה את ההשתדלויות
שלו והקדוש ברוך הוא מקבל זאת
באהבה.המשיכי בחייך ותיהני כמה שאת יכולה.
מקסימה את.

בן
בן
1 חודשים

גוף יפה