חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום רביעי | שמועה מזלות

הורוסקופ למחר | יום רביעי | 11.09.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום רביעי! – 11.09.2024

גדי

מסעו של הירח בבית תעצומות הנפש עשוי להעצים בכם את הרגישות ותחושת הבלבול, לעורר בכם חשדנות, או להחליש אתכם פיזית ובמקרים מסוימים אפילו לדכא את החשק החברתי ולעודד להתכנסות. ביום שכזה, רצוי שלא תעמיסו יותר מדי על עצמכם ותתחייבו מראש. חשובה מאוד גם היכולת לתמרן ולהתגמש ולצאת בשלום מכול מיני שיבושים, לכן חשוב להיות זהירים, מסודרים ולהתחיל במה שדחוף תחילה.

דלי

יום ידידותי מלא אנרגיות שבו קצב הדברים מהיר, אך תיתכן גם חוסר רציפות בין הדברים ואולי גם הפתעות. שיוט הירח במזל קשת יעורר בכם ביומיים הקרובים ספונטניות, צורך בחדשנות, עצמאות מחשבתית, מקוריות ואולי גם רצון לשבירת המוסכמות. מכיוון שיהיה לכם קל יותר להשפיע על הסובב, כדאי שתשתתפו ביומיים אלה במפגשים חברתיים, רומנטיים ומקצועיים ותנצלו הזדמנויות לשווק את עצמם ורעיונותיכם.

דגים

מסתמן כי מסעו של הירח בבית הקריירה מסמן עלייה בעומס, לכן ביומיים הקרובים תדרשו להפגין רצינות, נחישות ויכולת עמידה בלחצים גם מחר ולהציב את המחויבויות שלכם בראש סדר העדיפויות. ייתכן שתצטרכו להציב מדי פעם גבולות לאחרים. אך כדי שתוכלו היום לקדם את האינטרסים שלכם מהר ובקלות, מומלץ שתפגינו גם יותר גמישות, איפוק, צניעות, רגישות וחברות טובה וחשוב שתמנעו מהעברת ביקורת או מתגובת יתר להתגרויות.

 

טלה

ביומיים הבאים תהיה לכם אפשרות להביע חשיבה מהירה ויצירתית, אולם עלולים ללכת לאיבוד בפרטים הקטנים. מיקום הכוכבים יאפשר לכם היום לחשוב בצורה אחרת, נצלו זאת כדי לבחון את תמונת המצב מזווית שונה ואל תחששו לבדוק דרכים נועזות ולא שגרתיות כדי להוציא לפועל את רעיונותיכם. יום מעולה גם לקשירת קשרים ולהתעסקות עם נושאים שקשורים לחו”ל, כמו גם זמן נהדר לסיור או להשתלמות מקצועית.

שור

אתם צפויים להיות היום עקשנים ורכושניים מהרגיל ולהתקשות להתפשר, אם כי זה עלול להיות יום מוצלח לעסקים, להשגת מימון, להשקעות ולמימוש רווחים וגם יום נהדר לאהבה. שיוט הירח בבית התשוקות וההשקעות מגביר את חשדנותכם כמו גם את חושניותכם, ואם מתעוררת בכם תחושה שאולי מישהו פועל בניגוד לאינטרסים שלכם מאחורי גבכם, חשוב שתבדקו זאת היום, אך כדאי שתעשו זאת בחשאיות ובחכמה.

 תאומים

מיקומו של הירח בבית הזוגיות שמול מזלכם, יעצים ביומיים הבאים את ביטחונכם העצמי ומעודד אתכם לקדם את עניינכם בצורה נעימה, מתפשרת והרמונית עם הסובבים ולכן, זהו יום מצוין לשיפור שיתוף הפעולה, ליצירת קשרים, למשא ומתן או לשיחה אינטימית עם בני הזוג. גם הפן החיצוני חשוב היום וכדאי שתשקיעו יותר מחשבה ותשפרו את הופעתכם, בעיקר אם אתם פנויים ומחפשים קשר רומנטי.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1