חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום רביעי | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום חמישי | 12.09.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום חמישי! – 12.09.2024

גדי

שובו של הירח למזלכם, יכניס לכם ביומיים וחצי הבאים אנרגיה עצובה, תחרותית ויוזמת, אך גם ברגישות. זהו יום נפלא ליצירת שיתופי פעולה, מה שיסייעו לכם לקדם טוב ומהר יותר את עניינכם. זהו גם יום מצוין להתחלה חדשה, לשיפור היחסים עם הסובבים בעבודה, ליצירת קשרים, לבילוי עם חברים ולחיזור עדין אך החלטי.

דלי

בשל מסעו של  הירח לבית מצולות הנפש אתם תחושו היום דעיכה באנרגיה שצפויה להשפיע עליכם מבחינה פיזית ונפשית. אתם עשויים להיות היום הרבה יותר מבולבלים, מפוזרים ורגישים וייתכנו אולי גם שיבושי תוכניות שלא באשמתכם. על כן הרשו לעצמכם להתאמץ פחות והתאימו את תוכניותיכם ליכולת ולקצב האישי שלכם.



דגים

מסעו של הירח לבית החברים, יוביל אתכם להיות הרבה יותר קלילים, משעשעים, ידידותיים ופתוחים להיכרויות ורצוי שתנצלו את היומיים וחצי הקרובים למפגשים ולהשתתפות באירועים חברתיים. בימים הבאים, עשויות להתעורר בכם מחשבות על עתידכם, או שיהיה לכם צורך בפעילות שונה מהפעילות היומיומית הרגילה. זה גם הזמן להפגין יותר עצמאות או לפחות להרגיש חופשיים מתלות באחרים.

 

טלה

היומיים הבאים צפויים להיות כבדים יותר ולכן חשוב שתפגינו יותר קור הרוח. זהו למעשה יום מעולה להתמקצעות, ליצירת קשרים מקצועיים ולהיחשפות לנושאים חדשים בתחום המקצועי. זה עשוי להיות גם יום שדורש מכם הפגנת רצינות, סמכותיות, קור-רוח, כושר אלתור, הקפדה על סדרי עדיפויות ודיוק בזמנים.

שור

קצר הדברים יהפוך מהיר יותר ביומיים וחצי הבאים בשל מסעו של הירח לבית הרחבת האופקים, מה שידרוש מכם לגלות יותר ערנות לצד יכולת קבלת החלטות מהירה. מעבר הירח למזל גדי יגביר בכם את ההשראה והדמיון ויעודד את הצורך בפעילות שונה ולא שגרתית. ימים אלו נהדרים לטיול, להיחשפות לנושאים חדשים, אתם עשויים לקבל בשורה טובה וייתכנו גם מפגשים מרתקים עם אנשים מעניינים.

 תאומים

עניינים הקשורים לכספים וכלכלה יעסיקו אתכם יותר ביומיים וחצי הבאים, בשל מסעו של הירח לבית התשוקות וההשקעות, מיקום שיגרום לכם גם להיות ולהראות יותר מושכים וסקסיים מהרגיל. ייתכן שלחלק מכם זה לא יהיה קל, מאחר שהעוצמות הרגשיות שעשויות לגבור בימים אלה יכולים להקשות עליכם לשמור על איפוק, למרות שבמובן הרומנטי זה יכול להיות דווקא זמן מוצלח ביותר.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1