חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שישי | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שישי | 13.09.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום שישי! – 13.09.2024

גדי

מסעו של הירח במזלכם יטעין אתכם בתחילת הסופ”ש באנרגיות חיוביות שיעודדו אתכם להפגין חמימות, הבנה וסימפתיה לאנשים סביבכם. רצוי שתנצלו היום את מיקומו של מרס הנמרץ שמתארח כעת בבית החברה, להשתתפות באירועים שונים ולהרחבת המעגל. למי שמחפש כרגע עבודה מומלץ לשתף בכך את חבריו, ייתכן שאחד מהם מכיר מישהו שצריך אתכם או ששמע על משרה פנויה.

דלי

מסתמן כי פתיחת הסופ”ש תהיה מתאימה יותר למנוחה, או לבילוי רגוע בחברת אנשים קרובים. הראו יותר רגישות לסובבים ובעיקר עזרו או היעזרו בבני הזוג, בהכנות שנותרו לכם לשבת. מסעו של הירח במזל גדי ובבית הסודות ומצולות הנפש, גורם בדרך כלל לירידה אנרגטית וצורך בשקט וברגיעה נפשית ופיזית. חלק מכם צפויים לחוש קצת בלבול, ריחוק מסוים בדידות ואפילו דכדוך. אולם ייתכן שתקבלו הצעה לצאת להסתובב קצת בחוץ, דבר שיכול לשפר את מצב הרוח, עם זאת מומלץ שלא אתם תהיו הנהגים.

דגים

רצוי שתנצלו את מיקום הירח בתחילת הסופ”ש הזה להשתתפות בפעילויות חברתיות מגוונות. הירח שיתארח רוב סוף השבוע בבית החברים, יגביר את הפופולריות שלכם, ויעורר אצל חלק מכם גם את הצרכים החברתיים והרומנטיים שלכם. לפנויים שביניכם ריכוז הכוכבים בבית התשוקות עשוי להפתיע אתכם בהיכרות מפתיעה או בהתחדשות קשר שהתמוסס.

 

טלה

מסעו של הירח בבית הקריירה יעצים את הצורך שלכם לקחת יוזמה ולהיות פרקטיים יותר. עם זאת הקשיחות והשיפוטיות שמשתלטת עליכם יכולים לעורר היום עימותים עם אנשים קרובים ובעיקר עם בני משפחה. לכן מומלץ שתהיו קשובים יותר בתחילת סוף השבוע לצורכי הקרובים לכם ותנסו להעניק את התמיכה שדרושה להם, גם אם זה דורש מכם לשנות תכניות או אפילו להקריב במידה מסוימת.

שור

תרגישו היום יותר סקרניים והרפתקניים עם מצב הרוח מתאים ליציאה לנופש וטיולים וגם להשתתפות באירוע שיארך בטבע. ובנוסף, נראה כיום שישי מרגש ומלא שינויים שמתאים לבילוי שונה, להשתתפות באירועים מעניינים ולמפגש עם אנשים חדשים שאולי יזינו אתכם במידע שימושי, או שישפיעו על חשיבתכם ויעוררו את סקרנותכם לגבי נושא שטרם הכרתם. עם זאת ייתכנו גם הפתעות ומצבים לא צפויים, אולי תקבלו איזו הצעה לבילוי שתדרוש מכם לקבל החלטה מהירה וספונטנית.

 תאומים

מסעו של הירח בבית המיניות, האינטימיות והרגשות העמוקים, יעצים בתחילת סוף השבוע את רגישותכם וימלא אתכם תקווה אילמת, לאינטימיות עוצמתית. מיקום הירח יעודד אתכם אולי להתחבר למקומות הכי רגשיים שבכם מה שיגרום לכם לשדר היום יותר רגישות, תקיפות וחושניות, וזה בהחלט יתאים ליום שישי לוהט ומרגש.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1