חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום ראשון | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום ראשון | 15.09.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום ראשון! – 15.09.2024

גדי

השבוע מתחיל כשהירח, נע בבית הכספים, מה שמעורר בכם הזדהות עזה עם תשוקותיכם הצרכניות והחומרניות. למשקיעים בשווקים הפיננסיים, זה הזמן לבדוק ולהתייעץ ובעיקר לקבל החלטות איך למקסם את התשואה שאתם יכולים לקבל על כספיכם. מי שמצוי כרגע במצוקה כספית, זה היום לפנות לבנק ולבקש את הרחבת האשראי או לבקש הלוואה.

דלי

הירח ששוכן אצלכם מזיז אתכם היום במרץ לשבוע חדש, מבטיח ואנרגטי, שמעניק לכם נוכחות וייתכן שאף תחשפו היום לאפשרויות מלהיבות. הירח במזלכם מעצים ומגביר את החיוניות שבכם ואין זמן טוב מזה להוכיח את עצמכם, או להתחיל במשהו חדש. כדאי שתנצלו זאת גם לקידום עניינכם במרץ וביצירתיות או ליוזמה או התחלה חדשה, אך גם גלו רגישות והתחשבו בצרכי הסובבים.

דגים

אתם צפויים להיות במצב בריאותי זוהר היום. אתם מרגישים בכושר במיוחד, וסביר להניח שהמראה שלכם משקף את זה. אתם מחפשים פעילויות בריאות שגם מביאות לכם הנאה, כמו פעילות גופנית ותזונה נכונה. מצאו ספר בישול מלא במתכונים טעימים והשתמשו בו. היחסים שלכם עם אחרים צריכים להיות חמים, אוהבים וחברותיים. התעמלות עם חברים, אם אפשר, אמורה לעודד אותכם להמשיך בעבודה הטובה.

 

טלה

אתם מתחילים את השבוע כשאתם במצב רוח מרומם, סקרן וחברותי וכדאי שתפתחו את לבכם לחברים וגם לאנשים זרים שצפויים להפתיע אתכם היום ובגדול. זה גם יום נהדר לגילוי ספונטניות, עצמאות וחשיבה יצירתית ומקורית. ככלל, מומלץ שתפגינו היום יותר קלילות ותשתתפו בכול מיני פעילויות בהם אתם יכולים להיחשף לנושאים חדשים ולאנשים מעניינים.

שור

השבוע מתחיל במרץ רב כשהירח ממוקם בבית הקריירה, מה שמעצים את הלחץ עליכם ודורש מכם לפעול באיפוק ובנחישות, אך זהו בהחלט יום מעולה לתלמידים שמחפשים עבודה לחופש ולקידומם של ענייני הקריירה. אופציות והזדמנויות חדשות בפתח עשויים להביא אפשרויות מעניינות להגדלת הרווחיות, זהו גם יום נפלא, ללחוץ על המעביד לשפר את שכרכם או לקדם אתכם לתפקיד אחראי יותר.

 תאומים

השבוע מתחיל ביום נמרץ ואופטימי המלווה בדחף עז לחופשה, מה שיקשה עליכם לשמור ביומיים הקרובים על גבולות אך גם קושי להסתדר עם הגבלות, או שתחושו דחף חזק לריגושים וצורך לעשות משהו שונה מהשגרה היומיומית. מסעו של הירח בבית הרחבת האופקים, מעורר את סקרנותכם ומעודד לחשיבה פילוסופית וגם לצורך להשמיע את דעותיכם או להגן על תפיסת עולמכם. מכיוון שהדגש היום על החשיבה הרי שצפויים לכם שיחות ומפגשים מעניינים וייתכן שאלה יביאו לכם תובנות עמוקות או יעוררו בכם רעיונות לא שגרתיים.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1