חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום רביעי | שמועה מזלות

הורוסקופ למחר | יום רביעי | 18.09.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום רביעי! – 18.09.2024

גדי

זהו היום מעולה לגילוי וניתוח דברים שאולי לא העזתם לברר עד כה.ה ירח המלא שיכנס הבוקר את ציר החשיבה, התקשורת, והסקרנות עשוי לעלות בשבועיים הקרובים על הפרק מחשבות לשדרוג מכשירי תקשורת וניידות או מחשבות בנוגע ללימודי המשך ואף נסיעה לחו”ל.

דלי

עניינים כלכליים חוזרים כעת להכניס בכם אופטימיות ותחושה שהשפע חוזר לזרום אליכם, אם כי רצוי שלא תמהרו להגדיל את ההוצאות לפני ששקלתם היטב את התוצאות. הירח המלא שיאיר הבוקר את בית הכספים והערכים החומריים שלכם, עשוי לגרום לכם לממש בשבועיים הקרובים, תוכניות חיסכון ורווחים מהשקעות שונות כדי לממן מסע קניות ורכישות.

דגים

הירח המלא שיכנס אליכם הבוקר צפוי לשפר את במצב הרוח, לחזק את הביטחון העצמי ולהטעין אתכם באנרגיה רבה. המודעות לצרכים שלכם תתעצם בשבועיים הבאים וקרוב לוודאי שתגבירו את המאמץ לספק אותם, אך רצוי שתפגינו בתקופה זו יותר רגישות ותנסו גם להבין את הצרכים של בני הזוג או של השותפים שלכם בכל התחומים.

 

טלה

הירח המלא שיכנס הבוקר לבית הסודות שהוא גם בית החולשות, ההדחקות והאויבים הנסתרים, יסייע לכם להתחבר בשבועיים הקרובים אל הצד הנסתר של התודעה העצמית שלכם. אצל חלקכם זה עשוי לפעול כנסיבות חיצוניות, בדרך כלל דיי מוזרות, או לגרום לכם לגלות שמישהו פועל נגדיכם מאחורי גבכם. מצד שני, זה יכול לעודד רצון להרחיב את המודעות, לעסוק בפעילות רוחנית כלשהי ואולי גם יפיח בכם רוח התנדבותית.

שור

הירח המלא שיכנס הבוקר את הבית שקשור לחברים, קשרים עם חברות גדולות והשאיפות לעתיד, מסמל שבשבועיים הבאים אתם צפויים להשפיע על רבים או  לזכות בפופולריות רבה. בשבועיים אלה רצוי ליזום יותר פגישות עם נציגי חברות אחרות, להיפתח, למעגלים חברתיים חדשים ואל תוותרו על מפגשים חברתיים או מקצועיים.

 תאומים

בשל מסעו של הירח המלא שיכנס הבוקר לבית הקריירה והתדמית הציבורית, מסתמן כי ענייני עבודה וקריירה יהפכו מרכזיים יותר בשבועיים הקרובים. אתם תוכלו להשפיע יותר ולקדם את האינטרסים הקרייריסטים שלכם, אם כי תצטרכו גם  יותר תמיכה, מבני המשפחה, או מבני הזוג.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1