חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שישי | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שישי | 20.09.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום שישי! – 20.09.2024

גדי

סופ”ש עם לא מעט תנודות לפניכם. הוא יתחיל במצב רוח מופנם וביתי שמתאים לניקיונות והכנת הבית לשבת, כמו גם להכנת תבשילים טעימים. מסעו של הירח בסביבות שעות הצהריים לבית ההנאות, יגביר את הצד הנהנתן, הנדיב והרומנטי שבכם וכדאי שתנצלו את סוף השבוע האנרגטי הזה להתחברות לצורכי הרגש וההנאה שלכם. מומלץ שתנצלו את סוף השבוע גם לבילוי ולרומנטיקה, להתעסקות בתחביבים, לפעילות חברתית נמרצת, או לבילוי שונה, משחרר אך מהנה ומרגש בחברת בני הזוג, הילדים והחברים.

דלי

היום יפתח כשאתם טעונים עדיין באנרגיה תזזיתית שמעוררת בכם חוסר מנוחה ולכן אתם צריכים לתת לה מוצא בפעילויות מגוונות, מעניינות ולא אינטנסיבית מדי. אולם, מסעו של  הירח בצהריי היום למזל שור יגביר בסוף השבוע את הרגישות, יעודד התחברות לעבר ולשורשים שלכם, יעצים את התיאבון וגם את הצורך לבלות יחד עם האנשים הכי קרובים שגורמים לכם לתחושת שייכות.

דגים

היו סבלניים היום. יתכן שהקצב יראה לכם הבוקר די מוזר ולא ברור, אך לא כדאי שתבזבזו את האנרגיה שלכם כדי להאיץ בדברים. בשל מיקום הירח הבוקר בבית הכספים, כדאי שתגלו יותר איפוק ואחריות ותרכשו רק את המוצרים שתכננתם מראש, כדי שלא תסחפו מעבר. מעבר הירח בצהריי היום לבית החשיבה והתקשורת יגביר את הקצב וגם את חוסר השקט הפנימי, אולי בשל הצורך בשינוי, גיוון ובריגושים. עם זאת רצוי שלא תתחייבו מראש על תכניותיכם, שמא תרצו לעשות שינויים ברגע האחרון

 

טלה

מסעו של הירח במזלכם הבוקר ממשיך למלא אתכם במרץ ומעצים את האנרגטיות ואת המוטיבציה שלכם להיות פעילים, יוזמים ומועילים. מעבר הירח בצהריי היום לבית הכספים, יוצר בדרך כלל צורך להזדהות רבה עם הצד החומרני והצרכני של החיים, אך רצוי שבמקום שתבזבזו כספים, תחשבו על פתרונות יצירתיים לבעיות הפיננסיות שלכם או תתייעצו בנדון עם אנשים בעלי ידע וניסיון בתחום.

שור

האנרגיות הלא גבוהות בתחילת היום עשויות לעודד אתכם להישאר הבוקר במיטה עד מאוחר ואם שום דבר לא דחוף לכם הבוקר, זה גם לא יזיק. נראה כי בצהריי היום יחל המצב להשתנות לטובה וזאת בעקבות מעבר הירח למזלכם. למעשה חזרת הירח למזלכם תגרום לכם להתאושש במהירות ולהתמלא באנרגיות רעננות שיסייעו לכם לשוב למרכז הבמה, אולם לשם כך אתם צריכים להיות פעילים גם יותר חברתית, לכן התחילו כבר מהבוקר לתכנן תוכניות לסוף השבוע.

 תאומים

זהו יום מלא שינויים שבו מצב הרוח, המרץ והאנרגיה הידידותית שליוו אתכם בימים האחרונים, יתאדו בהדרגה בצהריי היום, בשל מסעו של הירח מבית החברים התוסס לבית מצולות הנפש המופנם והרגיש. על כן, מומלץ שתנצלו את האנרגיה הידידותית שתמלא אתכם הבוקר למפגשי חברים או להשתתפות באירועים שונים. לגבי סוף השבוע, עדיף שלא תתכנו מראש פעילויות מורכבות ומאמצות מדי ותשאירו לעצמכם מרווחי זמן למנוחה ותנו עדיפות לאירועים רגועים ואינטימיים יותר.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1