חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההפתעה המרגשת שהכין אור בן דוד ונגמרה בדמעות

השמועה אומרת...

זוכה “האח הגדול”, אור בן דוד החליט ללכת על מעשה לא שגרתי נוסף לאחר זכייתו, ונראה שהוא ממש לא שוכח להחזיר אהבה לאלה שתמכו בו בדרך לניצחון.

שתפו

 המנצח הטרי מבית “האח הגדול” לוקח את הזמן שלו לאחר היציאה מהבית בשביל לתת לתומכיו ועוקביו טעימות בדיוק מהתכנים שאליהם הוא מכוון, ואת זמנו הוא מבלה בעיקר סביב חבריו הקרובים ובת זוגו, ניצן מדנס.

 

בן דוד שהפתיע אמש את כולם לאחר שקפץ לבמה של אייל גולן בהופעה בירושלים כדי לתת נאמבר מכובד על הדרבוקה, שב אחר כך אל הקהל לצד בת זוגו ניצן והחברים. ומסתבר שכבר היום הוא החליט לעשות הפתעה נוספת ומרגשת במיוחד.

ההפתעה המרגשת שהכין אור בן דוד ונגמרה בדמעות
אור בן דוד ובת הזוג בהופעה של אייל גולן, צילום: אינסטגרם

אור החליט להחזיר אהבה למעריצה שרופה של אור אשר קטע וירלי שלה שבר את הטיקטוק. מדובר באמא בשם איריס אסולין שברגעי הזכייה של אור בגמר האח הגדול צרחה מהתרגשות.

 

אור החליט להתקשר בהפתעה גמורה בשיחת וידאו אל איריס ההמומה והמרוגשת ששאלה את אור: “ראית את הפאדיחה שלי?” אור השיב: “התרגשתי מהפדיחה שלך. הראו לי את הסרטון הזה, אמרתי עכשיו תארגנו לי את הטלפון שלה אני חייב להתקשר אליה”.


ההפתעה המרגשת שהכין אור בן דוד ונגמרה בדמעות
איריס אסולין בתיעוד של רגעי הזכייה, צילום: אינסטגרם

איריס השיבה: “כפרה עליך ברוך השם, כמה התפללתי, איזה מתח זה היה. אני שמחה בשבילך ממש”. אור סיכם בהתרגשות: “תודה רבה לך על הכל, על זה שהצבעת בי ותמכת בי והיית שם בשבילי. הסרטון שלך זה אחד הסרטונים שאני אשמור כל החיים באיזה תיקייה. כל דבר שאת צריכה אי פעם בעולם את יכולה להתקשר אלי ולפנות אלי”.

Subscribe
Notify of
guest
32 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
רותי שטרית
רותי שטרית
22 ימים

איריס ימלכה חיים שלי הכי מגיע לאור🏆🏆🏆🏆❤️❤️❤️❤️❤️

אלירן
אלירן
22 ימים

אחלה אור

תוצאות האמת
תוצאות האמת
22 ימים

לפי הצופים בבית והסקרים בלי התערבות ההפקה…הדר הזוכה של העונה בקרב צמוד…אור שני….פרידה שלישי…עידן רביעי .,,אמילי חמישי…ושלא יעבדו עליכם !