חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אור בן דוד קיבל איומים על חייו והגיב: "יש לי אמא וילד בבית"

אור בן דוד קיבל איומים על חייו והגיב: “יש לי אמא וילד בבית”

השמועה אומרת...

הזוכה הגדול מהבית המפורסם במדינה הגיע אמש לפגישת המחזור המאוד מצומצמת עם הדיירים ופתח על האיומים וההודעות הקשות שספג לאחר שחזר לחיים שבחוץ.

שתפו

אור בן דוד יצא מבית “האח הגדול” עם הפרס הגדול בסך מיליון השקלים. לצד ביקורות כבדות על זכייתו ברשתות החברתיות, נראה זהזוכה החליט לקחת את הזמן שלו בהרבה מובנים.

 

רק אתמול הוא החזיר אהבה לתומכים שלו וגם העביר מסר לאלה ששונאים אותו. אך נראה שהוא ספג הרבה מעבר לטוקבקים שליליים ברשת. במהלך התוכנית “פגישת מחזור”, אור חשף כי ספג איומים וקללות בעת היציאה מהבית, והחליט להעביר לגולשים והצופים שפחות התחברו מסר מאוד ברור.

אור בן דוד קיבל איומים על חייו והגיב: "יש לי אמא וילד בבית"
אור בן דוד בבית “האח הגדול”, צילום: רשת 13

“קיבלתי ביקורות מאוד מאוד קשות. מאוד קשות. סביב בריונות, סביב זה שהקטנתי אנשים, לא הפתיע אותי. בכניסה של צחי ומלי לבית, הבנתי שמתנהל נגדי בחוץ סוג של דעה”.

 

והמשיך: “הריב שלי עם הדר, שאמרתי לה ‘סתמי את לא מעניינת’. זה יצר כל כך עליהום של בריון ומשפיל. אני מבין מאיזה מקום זה בא. טעיתי, ואני בן אדם. אני גם לא צדיק. אבל זה פשוט נגרר למקומות שכאילו מנמלה עשו פיל”.


אור בן דוד קיבל איומים על חייו והגיב: "יש לי אמא וילד בבית"
אור בן דוד ובנו אימרי, צילום: אינסטגרם

ואז שיתף על הבריונות שספג הוא בעצמו ברשתות: “קיבלתי אינספור קללות, אינספור איומים. מילים שאני לא מאחל לאף אחד לשמוע אותם. להגיד לא נפגעתי אי אפשר להגיד את זה. אני בן אדם עם נשמה ורגשות, כולם עושים טעויות”.

 

והוסיף: “כולם פה דיברו, וכולם פה חטאו. ואיך שלא תהפוך את זה? אף אחד פה לא יצא יותר צדיק ממני”. בהמשך טען: “בואו נכנס רגע לפרופורציות. יש לי אמא בבית ויש לי ילד בבית. יש לי משפחה וחברים. בואו נבין שבאנו לפה לחוויה חברתית, אנחנו בסך הכל בני אדם”.

אור בן דוד קיבל איומים על חייו והגיב: "יש לי אמא וילד בבית"
אור בן דוד משתף את גיא ולירון, צילום: “האח הגדול – פגישת מחזור” רשת 13

Subscribe
Notify of
guest
111 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
איריתוש
איריתוש
20 ימים

סוף סוף נתנו לחלאה להרגיש את מה שכל הדיירים עברו בגללו….הגיע הזמן שירגיש על בשרו איך זה לחיות תחת איומים וביריונות….פשוט חלאה וביזיון ולא ראוי לזכות ובטח שלא לקבל על כך פרס

אתי
אתי
20 ימים

היה מזעזע אתמול אני לא מהתומכים הגדולים של אור אהבתי את דני יותר אבל אתמול הגזימו אנשים באו אם שנאה וקנאה וממש עשו לו לינץ

אנונימית
אנונימית
20 ימים

חבל שלא חשבת שגם לדיירים האחרים יש משפחות בבית במיוחד להדר שלא הנחת לה כל העונה ובנוסף גרמת לכולם להתרחק ממנה עם כל הריכולים שלך אז אולי לא היית במצב שלך כיום ואף אחד לא צריך לאיים