חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שבת | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שבת | 28.09.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום שבת! – 28.09.2024

גדי

אתם ממגנטים ומושכים היום במיוחד אך גם בראש של הכל או כלום, רכושניים וחומריים יותר, ועשויים להגיב בתקיפות חסרת פשרות. אתם חייבים למצוא דרך נעימה לבטא את רגשותיכם העזים, אך יתכן שתחושו קינאה, חשדנות, אובססיביות ואפילו מניפולטיביות מצד מישהו. עם זאת, לא יזיק שתגבירו היום את הפיקוח על רכושכם וכספכם ותמנעו מעריכת מסע קניות שיכול בקלות להפוך לבזבזני ביותר.

דלי

זהו יום טוב להרהר על השבועות האחרונים ולקבל קצת פרספקטיבה. כנראה שעבדתם קשה מדי והזנחתם את סדרי העדיפויות האחרים בחייכם. תנו לעצמכם את היום הזה להירגע ולדבר עם חברים וקרובי משפחה. הקדישו את היום לשיחה, לצחוק ולהירגע. אל תהיו אובססיביים לגבי משימות שמחכות לכם במשרד. הם לא הולכות לשום מקום.

דגים

בעקבות זווית הירח, אתם נוטים להיות גם היום מעשיים ופרפקציוניסטים מהרגיל ותיתכן נטייה להוציא את מרבית האנרגיה שלכם על ענייני אסתטיקה, סדר וניקיון. הירח שנע בבית העבודה והבריאות יכול להביא גם למצבי ביקורת והתחשבנות עם אחרים, אך עדיף שתעמידו את עצמכם לשרות הסובבים ותושיטו יד למי שזקוק לעזרה בנפש חפצה.

 

טלה

מסעו של הירח בבית הרומנטיקה והנאת החיים ממשיך לשדרג את מצב הרוח, ואת רמת האנרגיה, מעצים גם את היצירתיות והעזה ואפילו מעודד שובבות יתר. רצוי שתנצלו את האנרגיות האלה למפגשים ולפעילות חברתית, או רומנטית ורצוי שתתנו ליצירתיות שבכם מוצא נועז מתמיד. לפנויים ולפנויות שביניכם יהיה קל יותר לשבות את הלב ולהקסים את הצד השני לכן רצוי שתהיו יותר קלילים והספונטניים, כדי שלא תפספסו את ההזדמנויות.

שור

מסעו של הירח השבת בבית המשפחה מעודד התחברות לצרכים הפנימיים שלכם וזה הזמן ליזום פעילות משפחתית מלכדת או למפגש חברים קליל באווירה ביתית נעימה. עם זאת, חשוב שתשמרו היום על סודיות ואיפוק, הימנעו מלרכל או להתערב בחיי אחרים ובעיקר תיזהרו מלפלוט מידע שעשוי להביך מישהו מהנוכחים. אגב אם אתם זקוקים לסיוע כספי, היום יהיה לכם קל יותר לשכנע ולקבל עזרה ממישהו מבני המשפחה.

 תאומים

מסעו של הירח בבית החשיבה והתקשורת מעורר את הסקרנות, את החשיבה היצירתית ואת הצורך בפעילות מעניינת, שכדאי שתהיה גם לא שגרתית. אם לא תמצאו לעצמכם פעילות או חברה מעניינים מספיק, אתם עשויים לחוש חסרי שקט, עצבניים ואפילו להתעמת עם הסובבים.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1