חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אייל גולן ויוצאת האח הגדול עינב שרי בסלפי צמוד במיוחד

אייל גולן ויוצאת האח הגדול עינב שרי בסלפי צמוד במיוחד

מתוך הסטורי של עינב שרי באינסטגרם

השמועה אומרת...

למרות שנרשמו אמש חיסורים דרמטיים של מספר מחבריו הקרובים של זוכה “האח הגדול” מחגיגות הניצחון שלו. דווקא עינב שרי שהייתה בביף מתמשך עם אור, רשמה נוכחות במסיבה והתרגשה במיוחד כשפגשה לא אחר מאשר את אייל גולן.

שתפו

מאז מסיבת הניצחון של שי חי מצד “צבא האמת” בעונה השמינית של “האח הגדול”, לא זכורה עוד מסיבה מטורפת כזו כפי שהרימו אמש לזוכה הטרי, אור בן דוד בפאב ה”קאסה מורה” ברחובות.

 

בן דוד חגג לצד לא מעט מחבריו מבית “האח הגדול” וגם זכה לביקור של הזמרים אייל גולן ואיתי לוי, הניף את גביע הניצחון החגיגי, אך גם זכה לחיסורים מעט צורמים מצד פרידה עוזיאל, דני צ’רבוננקו, אמילי קופר, הדר שירי, עידן גלפר ושילה שלום.

אייל גולן ויוצאת האח הגדול עינב שרי בסלפי צמוד במיוחד
אור בן דוד מקבל את הפרס על הזכייה ואייל גולן על עמדת הדיג’יי, צילום: ארן חן | צלמים

מי שנתפסו בסלפי מאוד צמוד שגנב לא מעט מהפוקוס במהלך האירוע היו הזמר והפרוד הטרי, אייל גולן וכוכבת העונה החולפת של “האח הגדול” עינב שרי.

 

עינב העלתה תחילה קטע סטורי בוידאו כשהיא מלקקת סוכריה על מקל וטוענת בנימה צינית: “אני יושבת פה עם אייל גולן על אותה הספה, אין מה להיות בהתרגשות או משהו. הכל רגוע, תשחקו אותה כאילו הכל טוב, מה יש בזה?”.


אך עד מהרה השניים עשו סלפי צמוד במיוחד והעלו לא מעט תהיות בין הגולשים. כמובן שמדובר בסלפי ידידותי בלבד שכזכור, עינב שרי נמצאת בזוגיות שאליה נכנסה עוד בטרם התפרסמה בריאלטי. את הזוגיות שלה היא שומרת בסודיות ופרטיות מוחלטת לעת עתה.

אייל גולן ויוצאת האח הגדול עינב שרי בסלפי צמוד במיוחד
רגע לפני המפגש המרגש בין עינב לאייל גולן, צילום: אינסטגרם

ומה בנוגע למערכת היחסים המורכבת בין אור בן דוד לעינב שרי שידעו פיצוץ מאוד דרמטי בבית המפורסם? נראה שמאז השניים הספיקו להשלים וחסרונה של חברתה הקרובה אמילי בחגיגות לאור לא הפריעו כלל לחוויה.

אייל גולן ויוצאת האח הגדול עינב שרי בסלפי צמוד במיוחד
עינב ואור חוגגים את הניצחון שלו, צילום: אינסטגרם
עינב ואור בפיצוץ בבית האח הגדול
עינב ואור בפיצוץ בבית האח הגדול, צילום: רשת 13

Subscribe
Notify of
guest
15 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
מרים
מרים
17 ימים

מחובקת עם אור, עם אייל. מה קרה לה? בדיוק ההיפך מהדמות בתוכנית. “אני לא חבקנית”…… דווקא עם אלה? נפלה על הראש שבכלל הופיעה לאירוע. מזוייפת.

יפעת
יפעת
16 ימים

אור ביקש ממנה סליחה עוד בבית האח, והם היו סבבה לגמרי בתקופה האחרונה שלה בבית. מה יש לריב ? כולה תוכנית טלוויזיה החיים ממשיכים

אורי
אורי
16 ימים

עינב את אלופה גם בבית למרות הריב עם אור ואני הייתי בתומכים של אור מאוד אהבתי את עינב היא בשלנית חברה טובה יש בה נשמה טובה איזה כיף ואייל גולן אלוף אוהבים מאוד לראות אהבת חינם😇😇🇮🇱