חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אור בן דוד קיבל הודעות באפליקציית הכרויות של הקהילה הגאה?

אור בן דוד קיבל הודעות באפליקציית הכרויות של הקהילה הגאה?

השמועה אומרת...

גל השמועות על נטייתו המינית של זוכה “האח הגדול” הטרי הפכו לטרנד סוער במהלך שהותו בבית המפורסם. אך עד מהרה הוא הספיק לנפץ אותם כשנתפס צמוד לבת זוגו הנוכחית, ונראה שזה עדיין לא אומר שהוא לא הולך להשתעשע בנושא.

שתפו

במהלך עונת “האח הגדול” החולפת, לא מעט גולשים החלו לעלות ספקולציות לגבי העדפותיו המיניות של הזוכה אור בן דוד. הכמיהה למסיבות של עופר ניסים ועצם זה שנתן בלוק לכל אופציה רומנטית עם נשים היו רק חלק מהדעות ברשת.

 

מהר מאוד לאחר שיצא מהבית, הוא כבר הספיק לשים סוף לאותן שמועות וספקולציות כשהתאחד מחדש עם בת זוגו, ניצן מדנס בת ה-24. שאיתה הוא נמצא בלא מעט פריימים ותיעודים משותפים.

אור בן דוד קיבל הודעות באפליקציית הכרויות של הקהילה הגאה?
נמצא בגריינדר? אור בן דוד זורם עם הצחוקים, צילום: אינסטגרם

אך אור, כמו שאור יודע לעשות. לוקח תמיד את הסתלבט צעד אחד קדימה בהומור הייחודי שלו. למסיבת הניצחון שהרימו לו תומכים, הגיע גם הקומיקאי ואיש החיקויים, אור בקשי אשר הקדיש לאור סרטון משעשע מאוד לאחר זכייתו.

 

בקשי הרים חיקוי לאור כשהוא מהנהן בלי סוף בראשו(כפי שהיה בגמר) ומציג את הרגעים הזועמים שלו בבית על הדר, חיים ונועם. אך אז גם קם לרקוד לצלילי עופר ניסים בעליזות יתרה.


בקשי שהגיע לחגיגות הניצחון של אור תיעד את המפגש שלו עם אור במציאות. אור תפס אותו והתעמת איתו בצורה משעשעת ולבסוף טען כי קיבל הודעות באפליקציות הכרויות לקהילה הגאה לאחר החיקוי שלו: “עצור רגע עצור, למה חיקית אותי בטיקטוק? מה עשית לי בטיקטוק? אתה יודע כמה הודעות קיבלתי בגללך בגריינדר?!”.

אור בן דוד קיבל הודעות באפליקציית הכרויות של הקהילה הגאה?
אור בן דוד מתפייס את הקומיקאי אורן בקשי, צילום: אינסטגרם

הכל נגמר כמובן בנימה הומוריסטית, ונרשמו גם סולחות עם שאר יוצאי “האח הגדול” שזכו לחיקוי מעט קשוח לרבות חיים טויטו וקורלי שהגיעו גם הם לחגיגות הניצחון של אור.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Oren Bakshi (@oren_bakshi)

Subscribe
Notify of
guest
4 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אורטל
אורטל
15 ימים

הוא בארון. יצא כשיתאים לו. ניצן היא כרגע עלה התאנה שלו.

ציפי
ציפי
12 ימים

אין לכם על מה לדבר רק שטויות אור גבר וישאר גבר ת9סיקו עים הצרות עין לכן

הנסיך הפרסי
הנסיך הפרסי
9 ימים

לא כל בנאדם שאוהב את עופר ניסים הוא גיי מה נסגר איתכם הזיה