חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום רביעי | שמועה מזלות

הורוסקופ למחר | יום רביעי | 02.10.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום רביעי! – 02.10.2024

גדי

מולד הלבנה בית הקריירה והתדמית הציבורית תגרום לכם לגלות יותר נכונות לשאת בעול האחריות, לגלות משמעת עצמית בד בבד עם תזמון נכון של כול הפעילויות שקשורות להכנות לערב החג. ככלל, מאחר שאתם תהפכו שאפתנים יותר בשבועיים הקרובים, כדאי שתרכזו את האנרגיה שלכם במטרות העיקריות, תוך קביעת סדרי עדיפויות ברורים, כך שלא תאבדו את הראש יותר מדי. שימרו על הגינות בתחרות עם האחרים ואל תפזרו הבטחות שאינכם יכולים או מתכוונים לממש.

דלי

מולד הלבנה תמלא אתכם באופטימיות ותדרבן את יצר ההרפתקנות שעשוי לגרום אתכם להעדיף לערוך את ערב החג במקום שונה מהרגיל, אולי אצל חברים שגרים רחוק, אולי בבית מלון ואולי אפילו בחו”ל. בכול מקרה, כדאי שתכינו את מכוניתכם לנסיעה ארוכה וחשוב שתגבירו את ערנותכם כשאתם נמצאים בדרכים, רצוי גם שתבררו היטב את המסלול אם אתם צריכים להגיע ליעד לא מוכר.

דגים

מולד הלבנה בבית התשוקות וענייני הממון יוביל אתכם להראות יותר סקסיים, אולם גם יעצים את עקשנותכם ואת עוצמת רגשותיכם, לכן אתם עלולים להגיב בקיצוניות שלא אופיינית לכם. רצוי שתימנעו היום מקניות ספונטניות ומבזבוז כספים לא מבוקר. אם תפגינו יותר ערנות הערב תוכלו לקלוט אולי מידע שתוכלו להפיק ממנו תועלת רבה ואולי גם רווח כספי. בכול מקרה בכדי שתיהנו יותר מערב החג, רצוי שתמנעו מוויכוחים במהלך המפגש החגיגי הערב, בעיקר אם יש בניכם ובין מישהו מהאורחים איזו יריבות עתיקה.

 

טלה

מולד הלבנה יעזור לכם היום ובמהלך החג למצוא את הדרך לגשר על הפערים, להיות גמישים ולסלוח לאחרים. גם בכל הקשור לשותפויות עסקיות, עשויים להתפתח כרגע גישושים. אך מצד שני, זהו זמן מצוין לסיום מערכת יחסים כלשהי לא מוצלחת ולהתחיל שיתוף פעולה חדש, מכל הסוג, אך בעיקר מערכת רומנטית.

שור

מולד הלבנה שיקרה היום בבית העבודה, ידרבן אתכם לסיים בזריזות את מה שנותר לכם עדיין מההכנות לחג, אך אל תדקדקו מדי בפרטים שמרו על איפוק ואל תניחו ללחץ לגרום לכם להתעמת עם הסובבים. אם תשקיעו כרגע את רוב האנרגיה בעבודה אתם תקצרו בקרוב את הפירות, אך ייתכן שתספגו ביקורת מכיוון שענייני העבודה יגרמו לכם להזניח את הקרובים אליכם.

 תאומים

אתם עלולים להשפיע מאוד היום על מה שקורה סביבכם וזה זמן מעולה לשכנע את הסובבים או להוציא לפועל את רעיונותיכם השונים. בשל מולד הלבנה בבית ההנאות, היצירה והרומנטיקה, אתם תהפכו תחרותיים יותר בשבועיים הקרובים ויגבר הצורך שלכם להשפיע ולשכנע, אך יתכן שתתקשו להסתדר עם גבולות ומגבלות או מרותו של מישהו כלפיכם.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1