חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שישי | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שישי | 04.10.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום שישי! – 04.10.2024

גדי

על אף שהיום מתחיל במסעו של הירח בבית הקריירה והתדמית, דבר שיכול לגרום לכם להיות נוקשים ולחוצים, נראה כי זהו יום מעולה כדי לעזור למישהו מבני המשפחה או להתייעצות. במהלך שעות הצוהריים יעבור הירח לבית החברים, מה שיהפוך  את סוף השבוע למרגש ודינמי יותר, וזה יתאים לבילוי שונה, כמו להשתתפות באירועים מעניינים ולמפגש עם אנשים חדשים שאולי יזינו אתכם במידע שימושי או שישפיעו על חשיבתכם ויעוררו את סקרנותכם לגבי נושא שטרם הכרתם.

דלי

מצב הרוח הזורם שהיה טמון בכם בימים האחרונים, ילך ויעלם באיזור שעות הצהריים בשל מסעו של הירח למזל עקרב ולבית הקריירה והתדמית הציבורית. מקומו החדש של הירח, יחזק את ביטחונכם העצמי, אולם ייתכן שתצטרכו לגלות יותר רגישות, איפוק ושליטה עצמית, בעיקר כשתיפגשו עם בני המשפחה או את החברים.

דגים

במידה ועדיין לא קבעתם תוכניות לבילוי, רצוח שבכל מקרה תכינו היום את המכונית לנסיעה ארוכה. הרגישות המורגשת שלוותה אתכם בימים האחרונים, תתפוגג במהלך שעות הצהריים. זאת בעקבות מעבר הירח לבית האמונה, פילוסופיית החיים, הרחבת האופקים ונסיעות לחו”ל. הדבר יגביר בכם בסוף השבוע את האופטימיות, הסקרנות והצורך להכיר אנשים ונושאים חדשים או שיעודד אתכם לצאת היום או מחר לנסיעה ארוכה או לטיול בחיק הטבע

 

טלה

האנרגיה השלווה שליוותה אתכם בימים האחרונים, הופכת ליותר רגישה וכבדה משעות הערב, בשל מסעו של הירח במהלך שעות הצהריים, מבית הזוגיות לבית התשוקות וענייני הממון. הדבר עשוי לעורר סוגיות רגשיות ופיננסיות אולם יתאים גם לבילוי סוף שבוע לוהט ומרגש. אולם האנרגיות הרגשיות האלה יכולים גם לפעול באופן שונה וכוחני יותר ולהגביר את העקשנות, החשדנות גם כלפי מישהו מחבריכם.

שור

הבוקר תרגישו עדיין את השפעת הירח שנע בבית שקשור לענייני בריאות, סדר וניקיון ולכן אם יש לכם זמן אולי כדאי לנצל זאת כדי לנקות קצת את הבית ולארגן את בכאוס שהצטבר במהלך החג. מעבר הירח לבית הזוגיות במהלך שעות הצהריים, ישפיע לטובה על מצב הרוח ויעודד אתכם להתחבר לצד הרומנטי שבכם ומומלץ שתנצלו את מיקום הכוכבים המצוין כדי לצאת הערב לבלות עם חברים או כדי להפתיע את בני הזוג ביוזמה רומנטית לא שגרתית.

 תאומים

אתם מתחילים את הסופ”ש ברמה אנרגטית עוצמתית שזקוקה למוצא דחוף, מהנה ומגוון. אלא שמסעו של הירח במהלך שעות הצהריים לבית העבודה והבריאות יביא אית שינוי במצב הרוח למעשי ואסרטיבי יותר ויגבר הצורך ביציבות. מיקום הירח יכול גם לשבש תוכניות שהכנתם מראש לסוף השבוע, אם בגלל שעייפותכם תגבר, החשק לבלות ירד, או מפאת סיבות בריאותיות.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1