חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אורן להב נגד בנו ואמו של אביב גפן: "מחליטים שאני על הרצף, תתביישו"

אורן להב נגד בנו ואמו של אביב גפן: “מחליטים שאני על הרצף, תתביישו”

השמועה אומרת...

נורית ודילן גפן הביעו דעה על כוכב הרשת אורן להב בפודקאסט שלהם ובין היתר העלו השערה כי הוא על הרצף האוטיסטי. להב החליט להגיב לכך בחריפות ויצא עליהם בצורה נחרצת.

שתפו

אשת התרבות נורית גפן הגיעה לצד נכדה ובנו של הזמר אביב גפן, דילן, לאולפן כדי להקליט עוד פרק בפודקאסט המצליח “מעניין לי את הסבתא”. השניים שוחחו בין היתר על כוכב הרשת אורן להב, ובמהלך הדיון דילן שיתף: “אני לא יודע איך להגיד את זה… אבל יש לו איזושהי בעיה כלשהי חברתית בהתנהגות שלו”.

 

נורית שאלה: “הוא על הרצף?”. ודילן הגיב: “יש סיכוי. ואין בזה שום דבר רע”. ובהמשך הוסיף: “אני לא משתעשע ממה שהוא אומר, אני משתעשע מהחוסר מודעות שלו, מהדברים שהוא אומר. אני יודע שאני יוצא רע בתוך זה, אבל זה כולם משתשעים בסופו ממנו של דבר”.

אורן להב נגד בנו ואמו של אביב גפן: "מחליטים שאני על הרצף, תתביישו"
דילן ונורית גפן בפודקאסט “מעניין לי את הסבתא”

להב החליט לצאת בתגובה נחרצת במיוחד עם ביקורת לכיוון השניים בעקבות הדברים שנאמרו עליו בפודקאסט: “בחג קיבלתי עשרות הודעות בהן שאלו אותי אם ראיתי את הפודקאסט של משפחת גפן, אז כן צפיתי בזה כמו כולכם וראיתי איך נער בן 17 וסבתא שלו בת 79, שני אנשים שלא פגשתי מעולם יושבים ונותנים עליי אבחנה רפואית ומחליטים שאני על הרצף”.

 

“במשך 3 דקות שלמות הם דיברו עליי בהתנשאות וזלזול על כמה שאני מסכן ושצוחקים עליי ולא איתי ומאבחנים אותי שאני על הרצף האוטיסטי. אז לפניי הכל לא, אני לא על הרצף- ואם הייתי לא הייתי מחביא או מסתיר את זה כי אוטיסט זו לא קללה. מי שמכם, להחליט מה אני ואיך אני? מי אתם בכלל שתגידו שאנשים מסתלבטים עליי וצוחקים עליי?”.


אורן להב נגד בנו ואמו של אביב גפן: "מחליטים שאני על הרצף, תתביישו"
אורן להב, צילום: אינסטגרם

“אני מודע לזה שיש חלק שאוהבים ויש חלק שלא וזה בסדר, אז רק אציין כאן, שמהרגע שהתפרסמתי אני עוזר לילדים שעברו חרם, הולך ומרצה בכל הארץ, נגד בריונות ונגד חרמות. יש אמהות שמספרות לי כמה אני עוזר לילדים שלהם, כמה אני מעלה חיוך בימים שאנחנו נמצאים. הצחיק אותי לראות איך דילן, נער שהוא בן גילי מדבר עליי בהתנשאות ובביקורת כאילו הוא יודע טוב ממני או שווה יותר ממני אבל מביך יותר מזה היה לראות את נורית אישה מבוגרת משתפת עם זה פעולה ונותנת לזה יד” .

 

“אז משפחת גפן היקרה נגמרו הימים שאתם מחליטים מה נכון ומה לא נכון מה ראוי ומה לא . וברוך השם שיש את הקהל בחוץ שיחליט בעצמו במה הם רוצים לצפות ובמה לא . להגיד לכם את האמת? כן . זה פגע בי מה שנאמר עליי וגם על אמא שלי שלגבייה הם החליטו שהיא מגיעה להשקות ״ורוכבת״ על זה שהפכתי להיות מוכר, אמא שלי מעולם לא הגיעה להשקה, אגב, אבל האמת והעובדות לא מפריעות להם לפזר שנאת חינם דווקא בימים בהם אנחנו זקוקים רק לאחדות ואהבה בתוכנו”.

וסיכם: “אני ממליץ ומאחל לשניהם שבמקום לשבת ולהגיד שטויות שקריות שלא מכבדות לא אותי ובטח שלא אותם, להשתמש בפלטפורמה שקיבלתם, לעזור לילדים שעוברים בריונות וחרמות. אאחל לכם שתדעו מה היא אהבת חינם ובעיקר שתתביישו”.

 

גם תגובתו של דילן גפן עלתה ברשתות החברתיות לאחר מכן: “זה רחוק מאוד ממה שאמרתי, שאחד מהעקרונות הכי חשובים אצלי זה התנגדות לשיימינג ובריונות, ובטח אני מתנגד מבסיסי לכל קיטלוג רע לאוטיזם או כל דבר דומה. קשה לי עם העריכה המגמתית שנועדה כדי ליצור דרמה, וליצור עוד קצת קרע בינינו. ואולי גם קצת יותר להעליב את אורן. אז ממליץ לכולם להקשיב לפרק הזה שוב, ולהבין באמת מה אמרתי”.

Subscribe
Notify of
guest
10 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
נטלי
נטלי
10 ימים

גועל נפש לאיזה רמה הסבתא והילד מעיזים לדבר על ילד טהור שכל מטרתו היא עזרה לאחר. הבעיה שלהם הם שהם לא מסתכלים על עצמם שלכאורה שניהם על סמים וחולים במחלת חשוכת מרפא

עומר
עומר
10 ימים

כל אחד פותח מיקרופון וחושב שהוא איזה משהו… לא אוהב את המתנשאים האלה לא מתחבר לסגנון הזה עם האף למעלה

נערך לאחרונה 10 ימים על ידי עומר
דליה
דליה
10 ימים

לתבוע אותם ואת השחצנות והיהירות שלהם