חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ספיר בורגיל בחרדה: "צרחתי על אברהם, אני לא מתפקדת"

ספיר בורגיל בחרדה: “צרחתי על אברהם, אני לא מתפקדת”

השמועה אומרת...

יוצאת “האח הגדול” שיתפה את עוקביה ברגעי החרדה לאחר פיגוע הירי בבאר שבע, וזאת לאחר שבעלה הטרי לא ענה למספר לא מבוטל של שיחותיה ברגעי האמת.

שתפו

פיגוע הירי\דקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע הצליח לזעזע היום(ראשון) מדינה שלמה. וזאת לאחר שצעירה בת 25 נרצחה ו-13 בני אדם נוספים נפצעו כיממה בלבד לפני יום השנה ל-7.10.

 

זוג יוצאי “האח הגדול”, ספיר בורגיל ואברהם אקלום שעברו זמן קצר לאחר היציאה מהבית המפורסם להתגורר בבאר שבע, נחשפו גם הם לזוועות שהתרחשו בעירם. ובזמן שהאירוע הזוועתי התרחש, אברהם היה בסידורים מחוץ לבית ועורר חשש גדול אצל ספיר.

ספיר בורגיל בחרדה: "צרחתי על אברהם, אני לא מתפקדת"
ספיר בורגיל פורקת לאחר הפיגוע בבאר שבע היום(ראשון), צילום: אינסטגרם

ספיר החליטה לפרוק את החרדה הקשה שאליה נכנסה לאחר שאברהם לא ענה לשיחות הטלפון רגעים לאחר הפיגוע: “אני על הפנים, לא מתפקדת. אלה בדיוק הדברים שדיברתי עליהם אתמול, מה-7 לאוקטובר, על החרדה לצאת מהבית וכל האירועים המתגלגלים האלה”.

 

והוסיפה: “ובדיוק בזמן שאברהם הלך למאפיה והוא גם לא עונה! הוא לא ענה לי 5 שיחות לטלפון, אתם לא יודעים איך צרחתי עליו. ואני עכשיו לא מתפקדת. אני לא יודעת אם אני יכולה לקרוא לזה התקפי חרדה”.


 

“אני עכשיו נגיד לא יכולה לעשות שום פעולה, מנוטרלת. אני מול הטלוויזיה, יושבת בחרדה. פה באינסטגרם לראות מה יתעדכן, מחכים לקבוצות. אין לי איך להסביר מה אני מרגישה”.

ספיר בורגיל בחרדה: "צרחתי על אברהם, אני לא מתפקדת"
ספיר בורגיל משתפת, צילום: אינסטגרם

ספיר הוסיפה תמונה של אברהם לסטורי לאחר מכן לצד הכיתוב: “פרצוף של גבר שקיבל צרחות של החיים בטלפון של לחזור הביתה עכשיו, אבל מחייך כי הוא יודע שזה לא מכעס, רק מדאגה”.

ספיר בורגיל בחרדה: "צרחתי על אברהם, אני לא מתפקדת"
אברהם אקלום מעדכן את עוקביו, צילום: אינסטגרם

Subscribe
Notify of
guest
160 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
שרית
שרית
9 ימים

איזו מתישה! שבי כבר בשקט לא כל דבר צריך להעלות בסטורי תמצאי לך חיים כבר ותתעסקי בעיקר ולא בטפל. את בכח רוצה להישאר מפורסמת אבל דיייי מאוסה 😡😡

….
….
9 ימים

איכסס ראיתם את שגיב הדוחה הולך לישון אצל ספיר עם קוצרי , מילא שספיר תהיה חברה שלו אבל שגיב וקוצרי לא היו יחד באח הגדול משפחה מזעזעת עדיף ששניר יתעסק במשפחה הפרטית שלו ולא במשפחה המזעזעת שלו אשכרה קוצרי קרא לשניר כלב ובטח איזה צחוקים הם עושים איתו עכשיו בבית

נערך לאחרונה 9 ימים על ידי ….
לא מעניינת
לא מעניינת
9 ימים

כל פלוץ של ספיר בורגיל מובא לכאן?