חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
"גיליתי שהוא בגד בי פעמיים וסלחתי": האקס של הדר שירי נחשף

“גיליתי שהוא בגד בי פעמיים וסלחתי”: האקס של הדר שירי נחשף

הדר שירי, צילום: “האח הגדול לייב”

השמועה אומרת...

פיינליסטית “האח הגדול” החליטה לחשוף באומץ את מערכת היחסים הרעילה מעברה שהובילה אותה בין היתר להיכנס לבית המפורסם לאחר מספר בגידות מצד בן זוגה לשעבר.

שתפו

כוכבת “האח הגדול”, הדר שירי שמערכות היחסים בעבר שלה כבר הספיקו לעלות לכותרות לא פעם, התראיינה לפודקאסט המצליח “מי מספר לכם?” בהנחיית רומי גיאור וחשפה פרטים חדשים על מערכת היחסים הרעילה שנכחה בה וכללה מספר בגידות לא מבוטל.

 

הדר נשאלה מדוע הדר נכנסה לבית “האח הגדול” והשיבה בין היתר כי לא ידעה שתכנס עד שבוע לפני תחילת התוכנית “זה היה בדקה ה-90”. ולאחר מכן הוסיפה את הסיבה שהובילה לכך: “הייתי במערכת יחסים רעילה. בפועל אני לא ידעתי שהייתי במערכת יחסים רעילה עד שלא יצאתי ממנה”.

"גיליתי שהוא בגד פי פעמיים": האקס הכדורסלן של הדר שירי נחשף
הדר שירי ואמה במשחק הכדורסל של האקס, צילום: טיקטוק

בהמשך שיתפה: “אני גיליתי שהוא בגד בי, גיליתי על פעמיים וסביר שיש יותר. אני סלחתי. בפעם השנייה קיבלתי את החלסטרה והתקשרו אלי מרשת ואמרו לי ‘אולי תבואי לאח?’, אמרתי כן”.

 

והוסיפה: “התעלמתי מכל הדגלים האדומים שהיו בדרך. כשאני מסתכלת על זה לאחור אני אומרת לעצמי שפשוט היה לי כיף. זאת מערכת יחסים שהיה לי בה הכי כיף”.


"גיליתי שהוא בגד פי פעמיים": האקס הכדורסלן של הדר שירי נחשף
הדר שירי בפודקאסט “מי מספר לכם?” עם רומי גיאור, צילום מסך מתוך יוטיוב

לאחר מכן חשפה מדוע מערכת היחסים הייתה רעילה: “הריבים היו מאוד קיצוניים. על דברים מאוד מאוד קטנים היו הפכות של הלייף! היו הרבה שאלות מוזרות, הרבה תשאולים. עברתי תשאולים באופן שבועי ולקחתי את זה בטוב כי הוא אוהב אותי”.

 

“הוא בגד בי פעם אחת, והייתי במשחק כדורסל שלו. מישהי פשוט נדבקה אלי קצת ולא הבנתי בוויב מה הולך? היא שאלה אותי בשביל מי את פה? ואמרתי לה זה שפה, זה בעלי. אז היא נתנה לי מין מבט כזה”.

 

“אמרתי לה ‘לא הבנתי’ והיא אמרה לי ‘לא, לא, כלום’. אני כזה ‘מה לא, לא כלום? מה זה המבט הזה?’ הרגשתי בבטן כבר את האגרוף. היא אומרת לי ‘בואי נשב’ ופותחת את הטלפון וחשכו עיניי”.

"גיליתי שהוא בגד פי פעמיים": האקס הכדורסלן של הדר שירי נחשף
צילום: אינסטגרם

על פי פרסומים שעלו באתר “ספורט 1”, מדובר בלא אחר מאשר בשחקן הכדורסל והפאוור פורוורד של הפועל עפולה, ג’יי פי טוקוטו. על פי עדויות האוהדים, הדר נצפתה לא פעם מגיע לצפות בו במשחקים משם כנראה הגיעה החותמת.

Subscribe
Notify of
guest
18 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אל
אל
6 שעות

חדר את יפה טובה גבר לא ריציני מגיע לך טוב שנה חדשה דרך טובה חצלחה

אחת העם
אחת העם
5 שעות

בלתי נסבלת

אורית
אורית
5 שעות

הדר,את מדהימה, חכמה,יפה,טובה,הכל ברמות על.
תשמרי על עצמך.
מגיע לך הטוב ביותר.