חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הלום הקרב נגד הראפר רון נשר: "עוכר מדינת ישראל, חתיכת אפס מסריח"

הלום הקרב נגד הראפר רון נשר: “עוכר מדינת ישראל, חתיכת אפס מסריח”

השמועה אומרת...

הראפר המפורסם עלה אמש בלייב ברשת האינסטגרם שבמהלכו הביע דעה חריגה לגבי חללי צה”ל. הדבר זעזע במיוחד את הלום הקרב עומר אמסלם שהחליט לצאת נגדו בצורה נחרצת במיוחד.

שתפו

הראפר והמפיק רון נשר הצליח להרגיז לא מעט גולשים לאחר שברשת רץ קטע שלו מתוך לייב שבו הוא טען: “חיילים מתים? לא, אני מצטער. חיילים שעושים את עבודתם”.

 

“זה לא אמור להיות כאב שאני סוחב על עצמי, אני מצטער. אני לא מכיר אותם בשביל שיכאב לי עליהם”. מי שהחליט להגיב בחריפות לדבריו של הראפר הנו עומר אמסלם, הלום קרב מצוק איתן ולוחם לשעבר בגולני שיצא עליו ברשת הטיקטוק.

הלום הקרב נגד הראפר רון נשר: "עוכר מדינת ישראל, חתיכת אפס מסריח"
רון נשר באמרה שעוררה סערה ברשת, צילום: טיקטוק

עומר שיתף את עוקביו: “תקשיב רון נשר, ליצן אחד. מה לא תעשה, אתה תמכור את המשפחה שלך בשביל קצת לייקים וחשיפה. אף לא רואה אותך ממטר, כולם זרקו אותך לבחוץ, נידפו אותך”.

 

“מה שיש לך זה לרדת על אנשים חסרי ישע. אנשים שמנים, אנשים עם בעיות חרם ודברים כאלה. אז עכשיו אתה מעז לדבר על החיילים האלה? שומע? אני אגרום לך לבוא לנשק פה את העץ י’חתיכת מסכן”.


עומר אמסלם, צילום: טיקטוק
עומר אמסלם, צילום: טיקטוק

והוסיף: “תקשיב, מה שהלוחמים האלה נתנו, שמרו על המשפחה שלך. אני הלום קרב מצוק איתן, רוצה להגיד לך שאני מתבייש ששמרתי על אפס אחד כמוך ועל המשפחה שלך”.

 

“אסור לך להתרבות, אתה בן אדם שאסור לו להתרבות, נקודה. אתה בן אדם, עוכר מדינת ישראל. אחד כמוך צריך לעוף בבעיטה לפנים לעזה. לתת לך להיות שם בתוך איזה בור ולא לצאת ממנו”.

 

“י’חתיכת אפס מסריח, שהשם ישלם לך על מה שאמרת עכשיו על החיילים. תנשק להם את הפטריות ברגליים י’אפס. איכס אתה גועלי, בן אדם מסריח!”.

הלום הקרב נגד הראפר רון נשר: "עוכר מדינת ישראל, חתיכת אפס מסריח"
רון נשר, צילום: אינסטגרם

 

Subscribe
Notify of
guest
24 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
לא סובלת והגיונ
לא סובלת והגיונ
11 ימים

החייל צודק חד משמעית. כל מה שהוא אמר לאפס הזה זה כלום לעומת מה שבא לי להגיד לעכבר המכוער הזה. מכוער מבפנים ומבחוץ. למה אני לא בשוק בנאדם חלאה עם פה ג׳ורה יגיד מה שלא צריך להגיד רק כדי להשאר בתודעה רק חבל שאתה אהבל ועושה זאת בדרך השלילית. אם מי לא רבת עם כולם בטוח הרבצתה פיסית להורים שלך שכעסו עליך.

נדב
נדב
10 ימים

לא מבינה את הראפר בזה,החיילים נהרגו כדיי שאתה תוכל לישון בלילה בשקט,הם איבדו את חייהם,המשפחות שלהם נהרסו,זה סבל עד יומם האחרון בבקשה שקול את מילותיך לא כל מה שש בלב צריך להיות בפה ועל זה נאמר בתורה “שומר פיו ולשונו,שומר מצרות נפשו

לירז
לירז
11 ימים

אפס ביחסי אנוש