חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
פרידה ודיג'יי נפרדו: המכה המכריעה בקשר הזוגי מצד אמו

פרידה ודיג’יי נפרדו: המכה המכריעה בקשר הזוגי מצד אמו

השמועה אומרת...

מהר מצפוי? זוג יוצאי “האח הגדול” פרידה עוזיאל ודיג’יי שארפ נפרדו סופית. הסיבה ככל הנראה טמונה בתגובות הקשות והמכוערות שספגה עוזיאל מצד משפחתו.

שתפו

קצת פחות משלושה שבועות חלפו מאז שפרידה עוזיאל יצאה במקום השני בגמר “האח הגדול”, וכבר ד’אז היה נדמה כי משפחתו של דיג’יי שארפ פחות נלהבים לראות את השניים חוזרים זה לזרועות השנייה.

 

השניים אומנם הספיקו לנסות את הזוגיות מחוץ לבית “האח הגדול” ונכחו בשלל אירועים והשקות יחדיו, ואף היו אמורים להשתתף בקמפיין משותף שבוטל לבסוף ממש היום.

פרידה ודיג'יי נפרדו: המכה המכריעה בקשר הזוגי הגיעה מצד אמו?
פרידה ודיג’יי בבית “האח הגדול”. צילום: לייב 26

אך מתברר שהסוף היה מהר מהצפוי והסיבה לכך על פי מקורבים ולא מעט פידבקים ברשתות הבחרתיות, אמו של דיג’יי שעוד בתקופת השהות בבית המפורסם טענה כי לא תתן לקשר הזה לקרות.

 

מאז סיום העונה, אמו של דיג’יי נצפתה מגיבה בלא מעט מוקדים ברשתות החברתיות תוך כדי שהיא מבקרת את פרידה בחריפות. בין התגובות הקשות שכתבה: “רק אמא שלו יודעת את האמת. ואמא שלו לביאה, חייבת להגן עליו מפניה בחורה זולה ו…. שאם הוא לא היה מגן עליה באח הגדול, הייתם רואים סרט פ*רנו. שמחה שהיא לא זכתה במיליון”.


התגובות שספגה פרידה מאמו ברשתות החברתיות, צילום: טיקטוק
חלק התגובות שספגה פרידה מאמו ברשתות החברתיות, צילום: טיקטוק

עוד תגובה קשה שעלתה לאחרונה: “השם שמע בקולי ואוהב אותנו, לכן פרידה התחפפה. השם לא אוהב מחשוף, תחת מול מדינה שלמה יה זבל. רוצה שיהיה לו טוב ואשר, אבל לא עם מכשפה ושטן”.

 

“ולה אין כבוד עצמי בכלל. זולה, מתנהגת כמו איכס. הכלבה שלי יותר מנומסת. היא לא טיפוס אמין ולא נאמן. ערמומית, ראינו הכל באח הגדול, איזה התנהגות זולה ומשפילה. ולכן תסתמרו את הג’ורה”.

פרידה ודיג'יי נפרדו: המכה המכריעה בקשר הזוגי הגיעה מצד אמו?
דיג’יי שארפ ואמו מירי, צילום: אינסטגרם
@musicallyisrael6

לפני יום כיפור איזה כאב לב ❤️‍🩹

♬ som original – BMH

Subscribe
Notify of
guest
81 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
יובל
יובל
10 ימים

על כל ההלבנת פנים שעשית לילדה בת 25 ועל מה ?…. לפי הדת הלבנת פנים היא כמיתה כמו רצח על העוול שעשית לפרידה אלוהים ישלם לך תתבישי אישה רעה עם עניים רעות מכשפה

שרה
שרה
10 ימים

מה זה האמא הזאת לייסטר
חצי פייסבוק שלה תמונות בברים הביאה ילד מגוי ועוד מריצה את הראש שלה ?!?
מותק אמא של די גי כתוב בזוהר הקדוש בת ישראל שהלכה עם גוי באותו הרגע כותבים לה על המצח זונה . עד שנפטרת מהעולם השם הזה על המצח שלה.
תתביישי לך לכתוב ככה על בת ישראל.

ליטל
ליטל
10 ימים

האמא הזאת שטן מהלך .. רק לראות אותה שכולה סיליקון בפנים בשדיים . כמה קינאה יש בך בבחורה. בת 25 . מענייןנבמה את עובדת בקנדה עם המראה שלך כנראה כז…. שדיג’יי יפתח עמודהשידרה מולך עשית לו בושות אישה נוראית .