חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שישי | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שישי | 11.10.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום שישי! – 11.10.2024

גדי

מסעו של הירח במזלכם יעצים את האנרגטיות ואת המוטיבציה שלכם להיות אקטיביים, יוזמים ומועילים ויסייע לכם בהכנות לחג שבפתח. אם כי מסעו של הירח במהלך שעות הערב לבית הכספים, כנראה יעורר בכם ביומיים הקרובים במחשבות על מצבכם החומרי, או אולי ברגשות אשם על שהגזמתם השנה בבזבוזים.

דלי

האנרגיות החלשות בתחילת היום צפויות לעודד אתכם להישאר הבוקר במיטה עד מאוחר ואם שום דבר לא דחוף לכם הבוקר, זה גם לא יזיק. לעומת זאת, מעבר הירח במהלך שעות הערב למזלכם ישפר את רמת האנרגיה והיכולת שלכם להתמודד עם הצום, אולם בשל מיקומה של השמש בבית הרחבת האופקים, דברים יכולים להתרחש היום באופן לא צפוי או שיצוצו אפשרויות לעשות משהו נחמד.

דגים

זהו יום מלא שינויים שבו מצב הרוח, המרץ והאנרגיה הידידותית שליוו אתכם בימים האחרונים, יתאדו בהדרגה במהלך שעות הערב זאת בשל מסעו של הירח למזל דלי, מה שיגרום לכם לירידת אנרגיות שיכולה להקשות עליכם את הצום, אולם זה גם יעודד עריכת חשבון נפש עמוק וייתכן שאף תקבלו תובנות חשובות, שיעזרו לכם להבין את המתרחש. שיחה אישית עם מישהו מסוים תעזור לכם להתחזק.

 

טלה

לפניכם בוקר מלא לחצים בעקבות ההכנות ליום הכיפור וזה עלול לעורר מתחים עם מי שסביבכם. אולם למרבה המזל מצב הרוח ישתנה לידידותי יותר במהלך שעות הערב בשל מסעו של הירח לגזרה החברתית ותיתכן הערב או מחר פגישה מרגשת עם מישהו מהעבר.

שור

אתם מתחילים את היום באיזה מין חוסר שקט וצורך לעשות משהו לא שגרתי, אולם בסביבות שעות הערב, הירח ינדוד לבית הקריירה הנוקשה והתובעני, מה שיכול לגרום לכם להיות נוקשים עם קושי להיות גמישים.

 תאומים

הרגישות הגבוהה שהייתה טמונה בכם בימים האחרונים, תדעך במהלך שעות הערב זאת בעקבות מעבר הירח לבית האמונה ופילוסופיית החיים, מה שיכניס בכם מחשבות ויעודד אתכם לבחון את תפיסת עולמכם וגם יעודד אתכם לצאת למסע בעיר ואולי גם תמצאו עם מי להחליף דעות.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1