חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שבת | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שבת | 12.10.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום שבת! – 12.10.2024

גדי

מסעו של כוכב חמה לבית החברים, החלומות והתוכניות שלכם לעתיד, יעבוד על חשיבתכם, שתהפוך בשלושת השבועות הקרובים למהירה ומקורית יותר, ולדעותיכם תהיה חשיפה וקהל רב. כדאי לכם להגביר בתקופה זו את פעילותכם החברתית ותשתתפו ביותר אירועים, כך תוכלו להרחיב את המעגלים החברתיים והמקצועיים, ליצור קשרים נוספים ולהשיג מידע מעניין ושימושי.

דלי

מסעו של כוכב חמה למזל עקרב ולבית הקריירה והתדמית הציבורית שלכם, ישפיע על חשיבתכם, שתהפוך בשלושת השבועות הקרובים לאסטרטגית, מעשית וממוקדת יותר ואתכם לשקולים יותר, מה שיסייע לכם רבות בקידום מטרותיכם הקרייריסטיות. זה בהחלט הזמן להפגין גם את יכולת הניהול שלכם, אך עשו זאת בלי להתלהם או להתחכך עם הסובבים ובעיקר בבעלי התפקידים הבכירים בעבודה.

דגים

מסעו של כוכב חמה, כוכב התקשורת והחשיבה, לבית הרחבת האופקים, הלימודים ונסיעות לחו”ל, ישפיע על חשיבתכם, שתהפוך בשלושת השבועות הקרובים לסקרנית ואתכם לתקשורתיים ורעיוניים יותר ויתכן שגם קצב ההתרחשויות והאירועים יהפוך מהיר יותר. בתקופה זו אתם תהיו צמאים לידע וזוהי תקופה מבורכת ללמידה ולהשתלמות ויתכנו יותר נסיעות, טיולים ואפילו יציאה לחו”ל. השיפור בכושר האינטלקטואלי שלכם יכול לסייע לכם לראות את הדברים גם מזווית אחרת, ובצורה רחבה יותר.

 

טלה

קרוב לוודאי שנושאים רגשיים ופיננסים יעסיקו אתכם יותר בשלושת השבועות הבאים, זאת בעקבות מסעו של כוכב חמה לבית התשוקות, הרכוש, החסכונות וההשקעות. יתכן שחשיבתכם תהפוך לחשדנית יותר ויהיה לכם קשה בתקופה הקרובה לקבל דברים כפשוטם ותחושו צורך לחקור ולהעמיק בעניין. עם זאת, חשיבה נכונה ויצירתית, תגדיל את רווחים, או לפחות תעזור לכם לאזן להגדיל את ההכנסות.

שור

מסעו של כוכב חמה למזל עקרב ולבית הזוגיות והשותפים, יגביר בשלושת השבועות הבאים את הצורך לשמור על איזון ולשקול בכל החלטה את כל הצדדים בצורה שקולה ומדודה, או אפילו לנסות לרצות את כל הצדדים. אולם די מהר תגלו שלא תוכלו לאחוז במקל משני הקצוות ונראה שתתקשו לקבל החלטות ותאלצו כנראה לשתף יותר גם אחרים בלבטיכם ובתהליך קבלת ההחלטות.

 תאומים

מסעו של כוכב חמה לבית העבודה והבריאות, יעצים בשלושת השבועות הבאים את המודעות לנושא התזונה, הכושר הגופני והבריאות ויעניק לכם גם חשיבה מובנית, זהירה, שיטתית ומסודרת יותר. ייתכן שבתקופה זו יהיה לכם יותר קל לנתח נתונים שונים, אך אתם עשויים גם להסתבך בפרטים הקטנים.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1