חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שישי | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שישי | 18.10.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום שישי! – 18.10.2024

גדי

אהבתכם תעבור בחודש הקרוב למימד רוחני יותר, זאת בשל מסעה של נוגה למזל קשת ויתכן שהדבר יעורר בכם את הנכונות להקריב למען מישהו או מישהי שאתם מאוד אוהבים. לחלק מכם תיתכן במהלך תקופה זו התאהבות מיוחדת ולא שגרתית  במישהו או מישהי ומשום- מה אתם לא תחפצו לחשוף את הקשר ברבים.

דלי

מסעה של נוגה לבית החברים מציינים שזה בהחלט הזמן לצאת, להיפתח, להכיר ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם ולהשקיע יותר בשיווק עצמכם. נוגה, תעצים את היצירתיות או את הפופולריות וכושר השכנוע שלכם וכדאי שבשבועות הקרובים תגבירו את השתתפותכם באירועים ובפעילויות חברתיות. במקרים מסוימים, ידידות עשויה להפוך בתקופה הקרובה לסיפור אהבה.

דגים

נוגה תעבור היום למזל קשת ולבית הקריירה והתדמית הציבורית. השפעתה העיקרית תהיה בשיפור תדמיתכם ובתחום הקריירה, שם הדברים אמורים לזרום בצורה חלקה יותר בתקופה הקרובה מאחר שיהיה לכם קל יותר להתחבב ולשפר את האווירה עם אלה שאתם עובדים עמם . במקרים מסוימים תתכן אף התאהבות באדם מהעבודה או בדמות סמכותית או בוגרת שעשויה ללמד אתכם דברים רבים.

 

טלה

מסעה של נוגה היום למזל קשת, מציינת שזו תחילתה של תקופה מצוינת בת כחודש לקשירת קשרים חדשים עם אנשים וגורמים שונים, במהלך קורסים, השתלמויות נסיעות, טיולים ובעיקר עם חו”ל. זה הזמן לשנות את הגישה שלכם לאהבה ואם אתם פנויים מקשר יתכן שתיפתחו למערכת יחסים שונה ופתוחה יותר,

שור

מסעה של נוגה למזל קשת, תעצים בחודש הקרוב את תשוקתכם לכוח, השפעה וכסף. בתקופה זו יהיה לכם קל יותר להשיג כסף ממקורות חיצוניים יתכן שתחושו צורך להשקיע במוצרי אופנה, אמנות ויופי. עוצמת הרגשות שגוברת תגביר את התשוקה החומרית, הפיזית ולפעמים גם את החשדנות ולכן קשר אהבה או שותפות שיתחילו בתקופה זו יכולים להיות אינטנסיביים, או תובעניים אך לבטח ישפיעו עמוקות על חייכם.

 תאומים

את בפתחה של תקופת בת חודש שמעולה עבור היכרויות, רקיחת שיתופי פעולה, יצירת שותפויות ולגישור ופתרון בעיות שונות בחיי הזוגיות וביחסים קרובים. מעבר נוגה לבית הזוגיות והשותפויות שבמזל קשת מעורר בדרך כלל את הצורך בשיתוף פעולה הרמוני ובפיוס, אם כי לפעמים תתכן גם רכושנות יתר כלפי בני הזוג ותחושת קנאה וחשדנות. לפנויים ולפנויות, זהו בהחלט הזמן לצאת יותר לפגישות היכרות או לקבל החלטה לגבי העמקת הקשר הקיים.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1