חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שבת | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שבת | 19.10.2024

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם מחכה לכם היום מפגש מהנה או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בתחום העסקי? ומה לגבי היחסים עם הקרובים והחברים, זה הזמן לראות אם הכל יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם ליום שבת! – 19.10.2024

גדי

מסעו של הירח בבית ההנאות משדרג את מצב הרוח שלכם ואת רמת האנרגיה, מעצים גם את היצירתיות והעזה ואתם צפויים לקבל הצעות דיי מעניינות לבילוי. רצוי שתיקחו השבת פסק-זמן מהשגרה ומהדאגה היומיומית ותנצלו את האנרגיות המבורכות של הכוכבים כדי לצאת לבלות עם חברים, או כדי לחזר בצורה מקורית ולאהוב בטירוף.

דלי

מסעו של בבית המשפחה מצוין להתכנסות משפחתית ולמפגשים עם חברים קרובים, קרוב לוודאי שאף הדור הצעיר במשפחה, צפוי להיות היום הרבה יותר קולני וחסר מנוחה, מה שבוודאי ידרוש מכם להפגין הרבה יותר יצירתיות ולתת לו את תשומת הלב שהוא זקוק. אתם תחושו נוח יותר באווירה ביתית או משפחתית חמימה ומפרגנת וזוהי הזדמנות מעולה להציג את כישורי האירוח הביתי ולשתף את בני המשפחה וגם את החברים ביצירתיות שלכם בהכנת תבשילים טעימים ומיוחדים.

דגים

אתם מלאי אנרגיה ופעילים יותר השבת מבחינה תקשורתית, מה שיעצים בכם את הרצון בריגושים וככלל זו שבת נהדרת לכיופים, לגיחות קצרות לחברים, לשיחות קלילות על החיים או אפילו להתנסות בחוויה חדשה. כדאי לנצל הזדמנויות להיפתח למעגלים חברתיים חדשים ששונים מאלה שהכרתם עד כה, ויתכן אף מפגש מרגש עם מישהו שמזמן לא ראיתם, בגלל שעבר להתגורר רחוק או שהיה תקופה בחו”ל.

 

טלה

מסעו של הירח בבית הכספים, גורם לכם להיות יותר פרקטיים ואילו חילופי האנרגיות בין הכוכבים יאפשרו לכם לנתח את המצב בצורה נכונה ויצירתית ואולי גם רעיונות מצוינים איך לעשות יותר כסף, או לקבל החלטה חשובה בה התלבטתם לאחרונה. מצד שני, זה יכול לפעמים לעודד גם פזרנות, בזבוז וחמדנות, אז שימרו על פרופורציות ואל תיסחפו.

שור

זו שבת מעולה ואנרגטית בזכות מסעו של הירח במזלכם, שתורם לשיפור מצב הרוח ולחיזוק הביטחון העצמי, וגם מגביר את האנרגטיות והמוטיבציה שלכם להתחלות חדשות. הדבר יעצים גם את הפופולריות שלכם ויעודד נדיבות ופרגון מכם ואליכם. אז אל תתפלאו שאנשים יחפשו היום את קרבתכם. על כן מומלץ שתניחו לעצכם  להעז יותר, הפגינו נוכחות באירועים השונים בעיר, ובעיקר השקיעו בחיי האהבה שלכם. העיקר, שלא תבזבזו את היום הנהדר הזה סתם בביתכם.

 תאומים

קרוב לוודאי שאתם עדיין תשושים ונטולי אנרגיות בשל מיקום הירח בבית מצולות הנפש, על כן נצלו את השבת למנוחה ולפעילות רגועה ופחות מאמצת וגם לעריכת סדר במחשבות. אצל חלק מכם תיתכן היום נטייה להסתגר, להתבודד או להסתיר את רגשותיכם מאחרים ואולי גם מעצמכם. עדיף שתירגעו ותתייחסו לדברים ברוח טובה, נסו לזרום עם ההתרחשויות, ללא כל תכנון מוקדם ולא נורא אם בסופו של דבר אפילו תצטרכו לבלות את רוב היום בחברת עצמכם ומחשבותיכם.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1