חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
"בת של ז*נה, זה מה שמעניין אותך?": סתיו קצין מרתיחה את הגולשים

“בת של ז*נה, זה מה שמעניין אותך?”: סתיו קצין מרתיחה את הגולשים

השמועה אומרת...

פיינליסטית “האח הגדול” שוב מצליחה לעורר סערה ברשתות החברתיות כשטענה שנתקעה בלי הרמה לתוספות השיער “בעקבות המלחמה בצפון” וספגה אש קשה מהגולשים.

שתפו

כוכבת “האח הגדול” והברבי בורוד סתיו קצין שוב מצליחה לקטוף כותרת מרעישה במיוחד. אחרי שספגה לא פעם אש מהגולשים בעקבות שלל תמונותיה הפרובוקטיביות, הפעם זה מגיע בעקבות טענה שהעלתה בשל המלחמה בצפון.

 

קצין העלתה סטורי ובו יצאה בבקשה לעוקביה: “בעקבות המלחמה בצפון, המקום שאני עושה בו תוספות שיער לא עובד בגלל כח אדם לטענתם. וכעת אני תקועה בלי הרמה לעוד שבועיים! חייבת מקום טוב שעושה תוספות שיער בשיטת הלחמה, פליז תעזרו לי”.

"בת של ז*נה, זה מה שמעניין אותך?": סתיו קצין מרתיחה את הגולשים
סתיו קצין בסטורי לעוקביה, צילום: אינסטגרם

עד מהרה ההשוואה בין המצב המלחמה בצפון לבין זה שלא מצאה פתרון לתוספות השיער שלה הצליחה להרתיח את הגולשים. אחת מהן כתבה לה: “בת של ז*נה, זה מה שמעניין אותך? חתיכת שר**וטה. אנשים נהרגים פה כל יום י’חתיכת אישה נעל בית”.

 

קצין שחסמה את אותה גולשת, שיתפה את הדברים הקשים והוסיפה: “אני באמת לא מבינה למה סטורי שלי גורם לכל כך הרבה בנות להתעצבן? די לקנא בנות, לא הבנתי”.


 

והוסיפה: “אני כתבתי איזה שהיא כתבה על תוספות שיער בפריים טיים או שכתבתי את זה בסטורי האישי שלי כשאני צריכה עזרה? לא הבנתי על חשבון מי זה בא? כל מי שיש לה מירמורון כזה תקבל חסימה. ‘ואהבת לרעך כמוך’, כיפור צמת? צבועות”.

"בת של ז*נה, זה מה שמעניין אותך?": סתיו קצין מרתיחה את הגולשים
סתיו קצין בסטורי שהוביל לתגובות קשות משמאל, והתגובה שספגה מימין. צילום: אינסטגרם

גולשת אחרת נכנסה בקצין: “תקשיבי, את חתיכת הזויה גברת. את מודעת לזה שיש מלחמה בצפון? שמשגרים לשם טילים מבוקר על ליל?! את מבינה שאנשים שם לא נמצאים בבתים שלהם כבר תקופה? את מבינה משהו מהחיים שלך בכלל חוץ מהטמטום שלך? יא מנותקת, חולה בראש!”.

 

גם כאן קצין לא נותרה אדישה והגיבה: “אני יודעת שהימים האלה קשים לכולנו ושכולנו מרגישים את הכאב והדאגה בלב. כולנו מתמודדים עם המצב בדרכים שלנו, וכל אחד מוצא את הדברים שמחזיקים אותו שפוי בתוך כל הטירוף הזה”.

 

“גם אני, בין כל הדאגה והכאב, מנסה לשמור על שגרה קטנה כשאני יכולה, כמו לחפש תוספת שיער. זה לא בא על חשבון התמיכה שלי באחרים או ההבנה שלי למה שקורה. זה פשוט דרך להרגיש טיפה טוב יותר בעצמי, להחזיר לעצמי קצת מהשליטה והכוח במצב הזה. הלב שלי עם כולם ואני מקווה שנעבור את התקופה הזו ביחד ובחוזקה”.

"בת של ז*נה, זה מה שמעניין אותך?": סתיו קצין מרתיחה את הגולשים
סתיו קצין, צילום: אינסטגרם

Subscribe
Notify of
guest
5 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
מאירה
מאירה
1 ימים

חושבת שהיא מעניינת מישהו

עומר
עומר
1 ימים

אתם עוקבים ומקללים כמו פח אשפה תקבלו חסימה. הבדיחה על חשבונכם

יוגב
יוגב
1 ימים

סתיו תפנימי את כבר לא רלוונטית ממזמן נקסט