חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אליאב טעטי מאבד את הסבלנות: "רציתי לצעוק עליו!"

אליאב טעטי מאבד את הסבלנות: “רציתי לצעוק עליו!”

השמועה אומרת...

בר כהן ואליאב טעטי נתקלו במראה שהכעיס את כוכב “האח הגדול” לשעבר. מה גרם לו כמעט להתפרץ באמצע הנסיעה המשפחתית?

שתפו

כוכבת “האח הגדול” בר כהן ובעלה אליאב טעטי נתקלו במצב מטריד במהלך נסיעה משותפת. אליאב, שלא יכול היה להתעלם מהמראה, תיעד אב המסיע את בנו על אופניים חשמליים בזמן שהוא מדבר בטלפון, דבר שגרם לו להגיב בזעם מול עוקביו: “צילמנו קודם את הסרטון, בכוונה לא צילמתי פנים”.

אליאב טעטי מאבד את הסבלנות: "רציתי לצעוק עליו!"
בר, אליאב וליאו, צילום: אינסטגרם

לאחר מכן, הוסיף אליאב בביקורתיות וטען שכמעט לא הצליח לעצור את עצמו מלנזוף באותו האב: “אבל כל הורה צריך לדעת, אל תבכו אם אתם בעצמכם תגרמו אסונות לילדים שלכם. את האמת? רציתי לצעוק עליו, אבל וויתרתי.”

 

הקשר ההדוק עם ליאו, בנה של בר ממערכת היחסים הקודמת שלה, הדגיש כמה חשוב לו נושא הורות בטוחה. מבחינתו, שמירה על הילדים היא ערך עליון, והוא לא יכול היה להתעלם ממעשה כזה על הכביש.

אליאב טעטי מאבד את הסבלנות: "רציתי לצעוק עליו!"
אליאב טעטי והתיעוד שהרתיח אותו, צילום: אינסטגרם

בר כהן, המובילה מעל ל-300 אלף  עוקבים באינסטגרם, חלקה את תחושת האיפוק של בעלה, תוך שהיא תומכת במסרים שלו על אחריות הורית. כזכור, השניים חוו אובדן קשה של תאומים שאותם נשאה בר ברחמה לפני כשנה, ומאז בר כהן ואליאב טעטי מתמודדים עם שאלות רבות לגבי הורות ומשפחה.

 

אין ספק שהמחשבות על עתידם כהורים חזקות יותר מתמיד, והם מתמקדים ביצירת סביבה משפחתית בטוחה ואוהבת. בר, שמדברת בכנות על חוויותיה, ואליאב, שמדגיש את חשיבות ההשגחה על הילדים, מנסים לשמור על תשומת הלב לנושאים אלה תוך התמודדות עם אתגרים יומיומיים.

אליאב טעטי מאבד את הסבלנות: "רציתי לצעוק עליו!"
צילום: אינסטגרם

Subscribe
Notify of
guest
2 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
יוגב
יוגב
8 שעות

ואני מאבד את הסבלנות שלי מהפודל של ברברית לשמוע את הדעות שלו כל שני וחמישי, די אתה מביך את עצמך הודחת רביעי כי לא היית רלוונטי ובטח לא עכשיו, מאוססססס!!!